Onderwerp: Welja, nog effies drie gedaan... ... vandaag...
Voor een heer die 65 wordt en twee grote hobbies heeft: duiven en jeu de boules. En dat dan samen op een taart... 

Vulling: bbr extra en aardbeienvlaaivulling.
Voor vriend Dirk, een sportief wielrenner. Ik heb de kleuren afgestemd op het onderbord. Vond ik wel een grappig gezicht.

Vulling: aardbeienmousse een aardbeienvlaaivulling.
Voor overbuuf Annemieke die in een juwelierszaak werkt een kussentje met daarop een (door haar meegebrachte) briljant. Het kussentje vond ik heel leuk om te maken en ik zou ook graag de briljant zelf maken... maar ik weet niet hoe! Iemand een idee? Ik heb al zitten klungelen met fondant... maar niks komt ook maar enigszins in de buurt. Ik denk niet dat het erin zit, wat jullie? Ik ga trouwens aan haar vragen of ik een dummie-bruidstaart in de etalage mag zetten. Zo'n juwelierszaak is natuurlijk bij uitstek een plek om trouwtaarten te 'slijten'... 

Vulling: Hemelse Modder en stukjes chocolade/noga/koek.
Tips, adviezen, op-, en aanmerkingen zijn meer dan welkom!
www.taartenvankoenie.nl

lijkt me moeilijk hoor, om een briljant te maken... Maarre... die stuntmannen vallen toch ook door suiker-glas? Ik weet niet hoe dat gemaakt wordt, maar misschien moet je in die richting gaan denken? (ze maken toch ook flessen van suiker?)
Misschien kun je een briljant maken van ijs