Onderwerp: cijfer bekleden
iemand tips hoe ik een cijfer(cijfer4) moet bekleden want dit is precies niet zo simpel
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » cijfer bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
iemand tips hoe ik een cijfer(cijfer4) moet bekleden want dit is precies niet zo simpel
Niet te dun uitrollen, door alle hoeken is het makkelijker als je de fondant/marsepein een beetje dik uitgerold hebt, verder gewoon heel rustig aan doen. Succes!
Pffff ik wens je vooral veel succes met het gat van de 4, dat lijkt me heel lastig...
Sprak de niet-ervaringsdeskundige , dus helaas geen tips!
ja daar heb ik ook het meeste bang voor hoe ik daar aan moet beginnen.
De taart eerst vullen en dan in vorm snijden. Het gat in het midden van de vier niet eruit snijden, gewoon mee-bekleden. Later een driehoekje uit een andere kleur marsepein snijden en die op de juist plek (de plek van het gat dus ) leggen.
Ik ga volgende week een 8 maken, op dezelfde manier. Mijn Nijntje en Nina heb ik beiden ook zo gedaan.
lady_sharon plaatste in een ander top een link naar een video waarin uitgelegd wordt hoe je een vierkante taart zo mooi kunt bekleden:
http://vimeo.com/298002
Maar wss is het probleem de binnenkant van de vier maar dat is voor mij ook een raadsel. Wat Carin had gedaan zag er overigens echt heel prima uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » cijfer bekleden