Re: feest in het honderdbunderbos. :D
Tsja, gaan we weer ...
mooi!
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » feest in het honderdbunderbos. :D
Tsja, gaan we weer ...
mooi!
Trouwens...het kleine pooh taartje voor de jarige zelf...is ook zo'n lieverd!!!
A, wat een schatjes in het 100 bunderbos! Mis alleen mijn favoriet Janneman Robinson, of mocht ie niet komen?
Ken je dat plaatje van pooh en Janneman drijvend in de paraplu? Dat is echt mijn favoriet!
Waaaaaaahhhhhhhh...je zou ze bijna niet meer durven posten na al die overweldigende reacties..en ja hier komt er weer een...ebn erg beneiuwd wat ik bij je ga leren..want dat moet onwijs veel zijn..als ik die creaties van jouw voorbij zie komen. iedere keer weer weet jij er een prachtig tafereeltje van te maken!
Ooo, Wendy hij is weer geweldig.
Tsja, gaan we weer ...
mooi!
Hihi, dat klinkt alsof ik maar beter even niks meer moet posten? 
Bedankt voor de leuke reacties. 
A, wat een schatjes in het 100 bunderbos! Mis alleen mijn favoriet Janneman Robinson, of mocht ie niet komen?
Ken je dat plaatje van pooh en Janneman drijvend in de paraplu? Dat is echt mijn favoriet!
Nee, die was niet uitgenodigd. 
De wens was echt deze 4 en dan een feestje met taart. Tsja dat zien ze in mijn album dus dat is dan vaak wat de mensen willen. Terwijl ik nog zoveel leuke ideen heb voor pooh taarten.
Ik wil ook zo graag roo maken b.v. Ach, komt er vast nog wel van. 
Ik dacht eerst: "nou Wendy, da's niks voor jou... zo'n ''simpele" manier van het schrijven van de jarige haar naam..."
Tot ik nog eens goed keek en zag dat Teigetje dat zelf had gedaan met z'n potloodjes...
... en ook al die kleine lieveheersbeestjes... super super superlief... prachtige kijktaart Wendy!
Hihi, ik vroeg me al af of iemand erover zou vallen en of de potloden wel op zouden vallen. 
Ik zat eigenlijk al met de tappids in de hand maar die eigenwijze kop van tijgetje deed me van gedachte veranderen. 
Jaa, soms gaat het een eigen leventje lijden tijdens het maken van zo'n taart. 
Ooo wat een leuk idee om het huis van "Pinnie Pooh" (zo noemt mijn zoontje hem) te maken. Weer heel mooi uitgevoerd natuurlijk!
Super ! Ik vond dat teigetje met zijn kleurtjes en zijn spandoekje zo leuk gevonden !
en de uivoering, smooth als altijd !
en het naambordje.
Tja Wendy..................................bij jouw mooie creaties schieten woorden tekort volgens mij spreek ik namens iedereen als ik zeg dat jij een voorbeeld bent voor ons hahaha.....je snapt me wel eh! Het is iedere keer weer bijzonder wat jij allemaal uit je handen en hoofd krijgt .........echt een gave...............
Ik zat eigenlijk al met de tappids in de hand maar die eigenwijze kop van tijgetje deed me van gedachte veranderen.
Jaa, soms gaat het een eigen leventje lijden tijdens het maken van zo'n taart.
Ja en dit is dus precies de reden dat je taarten zo goed zijn. Je leeft je helemaal in in je taart. Je gaat me emet het verhaal en dan krijg je zo'n supertafereel als dit weer.
Je denkt taart! Super!
Hele mooie taart,hij ziet er schitterend uit tot in detail weer,top.
WOW Wendy, zoals altijd : ontzettend gaaf geworde. Je blijft er maar naar kijken.Zonde om op te eten.
*zucht, ga ik dat ooit kunnen?*
Wat een geweldige taart weer, zo'n schattig tafereel. Ik blijf ze helemaal gaaf vinden.
oh wat een schatje weer tjonge als ik dat zo zie van jou wendy moet ik nog veel leren maar goed ik ben nog niet zo lang bezig dus er is nog hoop
nogmaals super creatie weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Heel erg leuk geworden zeg!! En ja Teigetje is wel de ster hoor hier op deze taart!! :-D En ja ben het ook met Mascha eens, als je je taart van vorig jaar bekijkt de eerste Winnie (die al supergoed was hoor!!)is deze toch echt weer stukken beter, heel gaaf om te zien, maarja ik wist natuurlijk allang dat je niet alleen een Charmed One
bent maar ook nog heel hard ervoor werkt!
Wendy ik heb eens in jou album rondgesnuffeld en waw, wat maak jij een mooie taarten zeg !
Echt prachtig!
Het is dat ik beter weet, anders zou ik denken dat je bij Bart Smit of Intertoys aan het winkelen bent geweest. Super!
zon taart zou ik ook wel willen maken maar moet nog veel leren
Hij is echt schitterend! Prachtige details. En Teigetje is inderdaad erg leuk in die pose.
hij is echt zo gaaf ik zie geen verschil met beldjes van Disney met jou geboetseedre pooh figuren!
Ik zag ook meteen die geschreven naam en vond het niks voor jou maar toen de close-up kwam was het meteen duidelijk!
dus gewoon weer een toptaart!!!
geweldig mooie taart!!! ik zie 'm zo in een Disney Store staan, echt prachtig!!!
wat een heerlijk feest is dat! je meptaartje is ook prachtig.
Geweldig weer Wendy! Ik ben sowieso weg van Tijgetje, hij is echt meer dan goed gelukt! Petje af hoor!
Groetjes, Jos
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » feest in het honderdbunderbos. :D