1

Onderwerp: even opnieuw voorstellen?!

Hallo taart fanaten,

Zoals de titel al zegt, ik kom me even opnieuw voorstellen.
Heb mezelf namelijk vorig jaar al kort even voorgesteld, ook rond deze tijd van het jaar. Mijn dochtertje werdt toen 2 en ik wilde voor haar zelf een taart maken. Ik heb toen een workshop gevolgd en ben heel fanatiek aan de slag gegaan. Het resultaa(r)t was een Bumba taart (verassend). ik was er niet helemaal te vreden over , maar hij is goed in de smaak gevallen!!
Daarna nog met pasen een geboetseerde taart gemaakt. Toen eigenlijk niets meer.
Het taarten maken moest even plaats maken voor een verbouwing i.v.m mijn tweede zwangerschap.
Rond  sinterklaas tijd nog een puzzel taart gemaakt, en op tweede kerstdag jongstleden bevallen van mijn tweede dochtertje. Nu een jaar verder wil ik voor de aanstaande verjaardag van mijn oudste dochter een FIfi taart gaan maken.

Het begint weer te kriebelen en heb ook al weer regelmatig het Forum bezocht, en zal dat zeker ook nog hard nodig hebben om mijn gehuegen weer op te frissen, vragen te stellen en vooral om al die mooie taarten te bekijken!!

Groetjes kaatje

Re: even opnieuw voorstellen?!

Nou eh welkom terug zou ik zeggen dan, tjsa mij ken je dan nog niet want ik ben nog niet lang geleden hier bij gekomen......ook bij jouw is dus het bakvirus weer toegeslagen....hahaha.......uhhh beterschap offe tot ziens dan.......hahaha

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

3

hoi Anke,
leuk om te lezen dat er steeds weer nieuw mensen besmet worden met het taarten virus.
Ik moet wel weer even mijn geheugen opfrissen, hoe en wat het een en ander ook alweer moet, maar dat komt met dit firum wel goed.

Tot taarts!!

Groetjes, kaatje

4

Blijft toch leuk he, dat bakken... zeker voor de kindjes! Veel plezier en groetjes van Wendy

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

5

hoi...ik ben ook net hier....hehe....succes met bakken he :D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/