1

Onderwerp: i a....i a

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TCMG38RP.jpg

Het ezeltje wat ik ook als afbeelding gebruik. Waarom? Dat heb ik op onze Siemen zijn deur van zijn kamertje geschilderd. De taart zelf lijkt op het behang. Onze huis schilder komt morgen nog voor Siemen zijn verjaardag afgelopen zondag (1 jaar) en toen ik zwanger was, was hij beneden bezig, en ik boven met de babykamer en kreeg ik vaak afkeurende blikken en commentaar over het kleur gebruik. Maar toen het eenmaal klaar was.......alleen complimenten.
Boetseren is niet mijn ding want ik doe alles met handschoenen aan (latexvrij) omdat ik heel veel allergien heb en mijn zwakke punt mijn handen zijn. En met boetseren blijven de strepen van de handschoenen in het fondant zitten en voel je niet goed wat je doet......
En nog een voetbaltaart. Een echte opdracht en moet ik morgen 12 uur afleveren. Jeetje mineetje, stress....en dan gaat alles mis he. Zelfs het kapsel viel een gat in, is me nog nooit gebeurd. Nah dit heb ik dr van gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NTOA3FPT.jpg

Was blij dat ik verder kon met het ezeltje
Beide taarten gevuld met mascarpone aardbei en aardbeijam
Alle tips welkom!

2

Re: i a....i a

Aaah, dat ezeltje is heel schattig!!!!!
Feyenoord-taart ziet er ook goed uit!

3

Jeeeeemig, wat is je Feyenoord taart prachtig! Zo strak en zo mooi afgewerkt...
...nou, daar komen meer opdrachten uit voort hoor... reken maar van yes!

En je ezeltje is zoooo lief.... hij gaat echt "leven" door het verhaal erbij!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Ooooh...wat een lieeeeeeeeeeef ezeltje... :Y

En je Feyenoord taart is super gemaakt...daar komen zeker meer opdrachten van ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

He die voetbal taart, wauw die logo's zijn strak zeg.
En je avatar/deurschildering taart is geweldig!

6

Je voetbaltaart is goed gelukt!!

Je ezeltje is ook lief geworden!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Ondanks dat je misschien niet zo goed kan boetseren wegens andere dingen vind ik dat je toch goed kan boetseren.....snap je het nog......hahaha.......ze zijn allebei erg mooi!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

Heel mooi geboetseerd. Je ziet niks van je latex handschoenen.

Je feyenoord taart is ook super. Hoe heb je die letters gedaan?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Toen ik de foto zag wist ik meteen dat het je avatar was (ondanks je handschoenenhandicap :lol:) hij is goed gelukt
En je feyenoordtaart, tja, t is mn kleurtje niet :D, maar dat neemt niet weg dat je niets van gaten etc ziet en dat hij gewoon hartstikke goed gelukt is

Alles goed???? nee 3 fout

10

Twee hele leuke taarten, goed gelukt.
Vind het taartje met het ezeltje een schatje, geweldige kleurtjes.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

11

Oooh wat een liefie zeg dat ezeltje op die (supermooie!!) kleurentaart! En je voetbaltaart, nou meid daar kun je alleen maar heel erg trots op zijn met dat logo gepriegel, ziet er heel profi uit!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

12

Je ezeltje is schattig :Y, heel mooi die kleurtjes! En de voetbaltaart is super strak, niets te zien van je problemen. De logo's zijn super gepuzzeld!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

13

Prachtige taarten! Strakke logo's en een heel lief ezeltje!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

14

Wauw wat een mooi taarten zeg !!!! lekker strak

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

15

Ik moet wel lachen, dat ik een taart uit Friesland zie met Feyenoord !! Zelfs jij krijgt zulke opdrachten, ha ha. Ik ben weg van je ezeltje met taart. Erg leuk gedaan.

Groet, Jolanda

16

Heel leuk dat ezeltje, vind het een prachtige strakke taart, en je Feyenoord taart is super, niets op aan te merken.

Veel taart plezier

17

Ezeltje vindt ik heel erg leuk! Je Feyenoord taart is leuk gemaakt!

Groetjes Tweety!

18

Zo, dus niet alleen creatief met taart, maar ook nog op de muur?! ;) Gaaf zeg!
En ook nog kunnen boetseren met handschoenen aan; knap joh! Ik zou dat echt heel moeilijk vinden, maar bij jou is dat super gelukt! :Y

19

wat een lief ezeltje. Mooie taarten

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

20

Hallo Marianne, wat leuk om je avatar te maken opeen taart :D:D:D Heel leuk geworden (en perfect geboetseerd! ) Je logo's zijn geweldig strak :thumb:

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

21

Het ezeltje is errug lief, de voetbaltaart ziet er strak uit. Complimenten!
Trouwens, Dokkum-Damwoude is wel heel dichtbij. Misschien eens samen een midagje freubelen? Niet dat ik al erg goed ben, maar ik kan van jou zeker wel wat leren! :)

22

Aaaaaw, wat een leuk ezeltje! Mooie kleuren!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.