Onderwerp: nou, hier is hij dan.
Maar het wordt waarschijnlijk toch mijn eerste en laatste taart .Hier ben ik duidelijk niet voor in de wieg gelegd. Ik vond het vullen ook enorm lastig en daarna bestrijken met die botercreme, ben ik ook ongeveer een half uur mee bezig geweest. En toen die fondant, dacht dat ik hem goed had, had ik te weinig, dus weer van de taart af en bleefd dus heel veel botercreme aan de fondant plakken waardoor de fondant weer heel plakkerig werd. Uiteindelijk een andere kleur en tussen gekneed en nogmaals geprobeerd. Hij is op verschillende plekken gescheurd en ook de zijkant kreeg ik niet netjes glad.
Daarna dus knorretje erop en ik had de tip opgevolgd om hem eerst in de diepvries te leggen, kon ik hem er daarna zo opschuiven.
Niet dus, knorretje viel in alle stukjes uit elkaar en ik kon hem dus al puzzelend weer op de taart leggen, nou viel me dat achteraf nog het meest mee al was ik niet goed begonnen waardoor 1 oor over de taart uitstak.
En toen nog de afwerking, maar daar had ik inmiddels niet zoveel zin meer in en nog 2 huilende kindjes hier in de kamer, dus maar snel snel.
Daarna snel foto's gemaakt en toen lekker opgegeten, want lekker was hij gelukkig wel!
Dit is hem geworden en ben er dus niet trots op, maar wel op knorretje! En eerlijk zeggen hoor als je hem niet mooi vind 

ps, in had geen zin meer om nog een stift te gaan halen, dus geen oogjes en mondje 
Het viel me dus echt tegen eerlijk gezegd, dus
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

kom op hoor niet opgeven!! Je zult zien dat het steeds beter en beter gaat naarmate je meer oefent!! 
) dat het steeds beter gaat...