1

Onderwerp: Hallo allemaal

Hoi iedereen. Ik lees af en toe heerlijk op deze sit mee, en ben helemaal enthousiast over zelf taart maken. Ik ben Maaike en ik ben 25 jaar. Ik heb twee zoontjes, een van 3 en een zoontje van 1 jaar. In Januari was mijn jongste jarig en heb toen zelf een taart gemaakt en de artikelen van deze site besteld. Hij was lekker en mooi...maar..ik heb laatst voor mijn man een taart gemaakt voor zijn verjaardag en die was echt super goed gelukt. Ik was helemaal trots. Een dubbele taart met een heerlijke vulling. Ik zal zo een foto plaatsen van mijn eerste en tweede home made taart!!Echt een superleuke site dit, en heeel verslafend haha. Veel handige tips en wat een prachtige taarten!!Ik hoop dat mijn taart(en) er ook tussen komen haha..!!Groetjes Maaike

2

Re: Hallo allemaal

welkom op dit (verslavende) forum! ik ben benieuwd naar je foto's!

Hoi Maaike, welkom hier op het forum, er zijn nog meer jonge moeders die aan de bak zijn als hun kroost rond dartelt.....hahaha.....we zijn wel benieuwd naar je foto's hoor als ik dat allemaal zo lees.......tot ziens!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

welkom bij de club en ga zo door!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Heel erg leuk dat je je bij ons hebt aangesloten en veel bak en decoreerplezier,succes!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl