1

Onderwerp: Mijn eerste prinsesje!

Wilde heel graag een keer een barietaart maken en tegenover mij woont een hele lieve tweeling van 7 jaar.. dus de taart gaat naar de overburen..
De meiden weten er nog niets van, ga hem over een uutje brengen.. ben erg benieuwd wat ze ervan vinden!
Als ik ooit weer een barbie maak koop ik een Wonder Mold! Je ziet duidelijk dat er een tulband is gebruikt.. en dat vind ik zelf niet mooi..

Bedankt voor het kijken.. en tips.... heel graag!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EAN8YQ86.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YHTAGCVR.jpg

2

Re: Mijn eerste prinsesje!

Ze ziet er mooi uit ik denk dat de meiden haar erg leuk vinden.
Ik heb mijn eerste barbie ook met 2 tulbanden gedaan en dat  ging harstikke goed goed afsmeren met botercreme en er mag best een dikke laag maresepein erover.

groetjes fleur

Leuke prinses hoor!!!Je kunt altijd de zijkanten van de rokken wat bijsnijden en dan mooi vlak maken met botercreme!!Maar ik ga zelf ook de wondermold aanschaffen,lijkt me ook makkelijker!!
Wat een mooie kleur trouwens,welke heb je daarvoor gebruikt????

Voor de jurk heb ik Teal gebruikt uit de Wilton Icing Color Set van 12.. Aardig wat, dan wordt ie mooi diep van kleur! En het lichte rose heb ik ook met Teal gedaan, een h

5

Leuk hoor, maar ik zou ook voor de wondermold gaan hoor !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

6

Leuke Barbie!!

En ik heb de wondermold en ja dat werkt zoveel beter!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

7

Wauw, inderdaad wat een mooie kleuren!
Ik vind het ook zo mooi dat de rok van voren omhoog loopt en je de "onderrok" ziet.

Hoe reageerde de tweeling?

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

8

Ondanks dat je de tulband ziet is hij wel mooi geworden.

Ik kreeg mijn tulband eerst ook niet zo glad maar met heel veel botercreme lukte het wel een beetje, maar de wondermold staat wel op mijn lijstje van moet ik hebben.

groetjes monica.
mijn album

9

Ondanks je tulband vind ik hem toch wel erg mooi geworden

10

Leuke dame...mooi kleurtje...leuk idee de rok...er piept een stukje onderrok uit...grappig detail...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

De tweeling vond hem geweldig!!! Ze bleven maar foto's maken.. en ze vonden hem heel erg lekker smaken!

Martinique schreef:

Wauw, inderdaad wat een mooie kleuren!
Ik vind het ook zo mooi dat de rok van voren omhoog loopt en je de "onderrok" ziet.

Hoe reageerde de tweeling?

12

Leuk! Wat een mooie kleuren!

13

Super leuke kleuren zeg! Erg leuk!

Groetjes Tweety!

14

Ben ook geen fan van de tulbands (heb m ook afgezworen na mijn drama bratz taart) en de wondermold staat nu ook op mijn HEBBEN HEBBEN HEBBEN lijstje :D

Hij is mooi geworden en hele mooie kleur (fijn, teal heb ik, die hoeft niet meer op mijn heblijst)

Alles goed???? nee 3 fout

15

Mooi gedaan! Ik vind de kleur van de rok ook super, lekker fel kleurtje. Kan me goed voorstellend dat de meiden er blij mee waren!