Onderwerp: Lente cupcakes...
Ik wilde even de techniek van de bloemetjes uitproberen en dat was natuurlijk een mooie excuses om cupcakes te bakken... ik vind ze erg leuk geworden!
Bedankt voor t kijken en sorry voor de vele fotos...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lente cupcakes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wilde even de techniek van de bloemetjes uitproberen en dat was natuurlijk een mooie excuses om cupcakes te bakken... ik vind ze erg leuk geworden!
Bedankt voor t kijken en sorry voor de vele fotos...
Ooooh wauw wat mooooi. Vertel even hoe je dat gedaan heb. Ga vanmiddag met dochter lief ook aan de gang. Maar wil dit ook wel eens proberen.
als je bij wereld wijde web bekijk vind je een howto...ik heb m daar geplaatst...
howto bloemen op cupcakes....
oke dank je ga snel kijken.
WAUW Anne Brith...wat een leukerds...ga ook even kijken hoe je dat gedaan hebt
Heel leuk meid! Tja die ga ik dus ook maken he, dat snap je wel
Ze zijn super Anne Brith!!
Ooh wauw ze zijn echt super mooi geworden!! Heel knap gespoten!!
Bedankt voor de reacties...maar een tip dames...niet de botercreme te droog maken...ik ging dus een recept volgen die ik had...en dacht dus pas bij de 3 laatste dat ik iets meer melk/sprite erbij moest doen....pff blond ben ik echt ja...
de roze zijn dus het mooist geworden
Welk recept was dat dan? Ik maak hem namelijk nooit met melk?
Zit me af te vragen of botercreme extra wat zou zijn?
Wel lekker, maar zou dat te spuiten zijn?
dit is mijn recept:
100 g boter
100 g vloeibare vet
600 poedersuiker
6 eetlepels melk OF sprite
nou ja de helft kan natuurlijk ook hihi
Welk recept was dat dan? Ik maak hem namelijk nooit met melk?
Zit me af te vragen of botercreme extra wat zou zijn?
Wel lekker, maar zou dat te spuiten zijn?
ik zou het niet weten wel heb ik dus gemerkt dat ie lekker soepel moet zijn...want anders krijg je de rondingen niet leuk...
MAAR de botercreme wordt erg zoet en ga ik proberen een witte chokoladereep erin te doen volgende keer...gesmolten dus haha....iemand zei dat dat erg lekker moest zijn
oooh supermooi zeg!!!
echt prachtig en zien er heerlijk uit zeg!
jammie
groeten van een nieuw bakcollega
Nou ze zijn zeker leuk zeg !!!
hoe krijg je die twee kleurtjes zo voor elkaar ???
Heel leuk gedaan, lekkere felle kleurtjes zeg!
Mooi geworden hoor Anne Brith!!!
Nou ze zijn zeker leuk zeg !!!
hoe krijg je die twee kleurtjes zo voor elkaar ???
klein beetje van 1 kleur in de spuitzak doen en dat proberen langs een rand naar boven te laten komen in de spuitzak...dan de andere kleur erin....kan ff duren voordat je t juiste resultaat krijgt...maar bij mij werd t na de 2e cupcake...
maar persoonlijk vind ik die scherpe kleuren niet zo leuk...heb toch ergens een gevoel dat pasteltinten horen best op een cupcake...nou ja hehe volgende keer beter...
nog 1 tips....niet zo grote bloem maken op de cupcake als wat ik gedaan hebt...erg zoet...het bloemetje kan beginnen 1 cm van de kant...als jullie mij begrijpen...
Wauw Anne Brith, je hebt wel lef hoor!! Wat goed van je... je hebt in korte tijd een heleboel technieken onder de knie gekregen. Je cupcakes zijn heel mooi. Zonde om op te eten!!! Het spuiten ging vast net zo makkelijk als op t filmpje.
Groetjes,
Efje
Ze zijn erg leuk!!!!
Erg leuk!! mooi gedaan zeg
Wauw wat leuk gemaakt Anne Brith, en ik ga gelijk naar de howto's om te kijken hoe het moet......bedankt!
Ze zien er prachtig uit!
super gedaan hoor!!! wat bedoel je met vloeibaar vet??? alvast bedankt!!!!!!!!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lente cupcakes...