1

Onderwerp: Welke lettertapits kopen?

Ik wil graag de lettertapits hebben, die zijn toch een stuk mooier dan letters met gewone uitstekers. Welke raden jullie aan?
Ik wil liever niet de funky, maar de gewone. Zal ik hoofd/kleine letters nemen? Schuin of niet? :D

Alvast bedankt!

2

Re: Welke lettertapits kopen?

Ik heb zelf de hoofd en kleine letters! Die zijn denk ik wel het meest standaard!
Tja, ik moet wel zeggen da tik ook de rest graag zou willen hebben. Dus misschien toch maar beginnen met het een en de rest op je verlanglijstje ;)

3

Ik had eerst alleen de hoofdletters (recht) en nu de kleine er ook bij gekocht.
Volgens mij is dat een goede keuze geweest...rechte letters kan altijd en schuine zijn alleen soms leuker.

Dus als je kiezen moet dan zou ik voor de rechte (hoofd)letters gaan.

4

Ik ga idd maar voor de rechte hoofdletters! Dan heb ik ook meteen de cijfers erbij. :D

5

Ik heb alleen de schuine letters, maar dat is niet altijd zo handig, ik vind het zo'n gedoe ! want je ziet het meteen als ze niet gelijk zijn opgeplakt (1 lettertje te scheef en het ziet er niet uit). Ik zou dus ook voor de rechte gaan.

6

Ik heb tot nu toe alleen de rechte hoofdletters. Ik heb voor deze gekozen omdat ik vind dat je een naam wel met alleen maar hoofdletters kan schrijven, maar een naam met alleen kleine letters vind ik niet zo mooi staan.
Maar, die andere tappits wil ik ook nog :D

7

Dat is inderdaad ook mijn reden Maaike, alleen kleine letters staan niet zo mooi.

8

Awwwwwwwwwwww de Funky tappits zijn juist zo leuk...

9

Nou, ik heb ze binnen. :D

De funky tappits zijn wel een stuk groter dan deze, of niet?
En waar dient de lege liniaal eigenlijk voor? Je kunt hem in ieder geval goed gebruiken voor strikken. :P

10

De lege lineaal is ook super voor het maken van vierkantjes, als je geen vierkantjes uitstekertje hebt :)

11

Nienke schreef:

En waar dient de lege liniaal eigenlijk voor?

Heeft iemand hier nog een antwoord op misschien?

En ik heb nog een vraagje, als ik de letters eruit 'tap' dan vliegen ze er dus uit, maar dan komt de uitsteker weer op de letter terecht waardoor hij doormidden is, klinkt heel stom haha. Maar het is niet echt handig natuurlijk. En de letters in het midden van de liniaal krijg ik er niet zo goed uit, die kun je niet zo hard laten tappen zeg maar, die in het uiteinde juist weer wel.

12

Dat eruit vliegen heb ik ook vaak :lol: komt je letter er goed uit is 'ie alsnog naar de kl*te :s.
Ik haal ze er tegenwoordig meestal zelf uit, dus zonder te slaan.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep