1

Onderwerp: Hallo allemaal

ik zal mij voorstellen,mijn naam is Joke van Nieuwpoort en kom uit Nieuwegein
ben getrouwd en heb 2 dochters en ben de trotse oma van 2 kleindochters.
door mijn reuma ben ik afgekeurd en kan heel veel hobby's niet meer doen.
Bakken heb ik altijd leuk gevonden en stom toevallig kwam ik jullie site tegen
ik ben zo enthousiast geworden dat ik elk weekend een taart bakt ,vanavond ga ik naar een workshop( helemaal geweldig)
Ik heb ook een vraagje, de 1 e keer dat ik op de site kwam zag ik een vierkante nijntjes taart,maar ik kan hem nu nergens meer vinden.
kunnen jullie mij helpen?
groetjes Joke

2

Re: Hallo allemaal

Hoi. Welkom. Wat enorm ellendig voor je dat je met reuma zit. Lijkt mij erg pijnlijk. Hoop voor je dat dit een hobby wordt waar je je energie een beetje in kwijt kunt.
Ik heb vorige week ook een nijntje taart geplaatst en die was toevallig ook vierkant. Een geboortetaart met het geboortekaartje erbij. Die zal je wel niet bedoelen zeker? Je kan gewoon geboortekaarttaart in de zoekfunctie in typen en dan moet ie tevoorschijn komen en anders even naar mijn album gaan...........Maar ik denk niet dat je die bedoelt.
Succes en vooral veel plezier met je workshop. Dat is iets wat ik nog steeds niet heb geprobeerd. Waar heb je die workshop en van wie?

3

Hoi Joke,

Welkom op dit leuke en inspirerende forum! Ik heb net even in mijn glazen bol gekeken en ik denk dat jouw andere hobby kerstdorpen bouwen is!! Grapje, hoor, van die glazen bol! Ik lees ook regelmatig mee op het kerstdorpen forum en herkende je naam. Nou, ja, nogmaals welkom enne.... ook hier houden we errug veel van foto's!

Groet, Daantje

Never give up on things that make you smile......

4

Hallo Joke...ik verwelkom je ook op deze leerzame en gezellige forum...met twee kleindochters heb je genoeg excuses om een taart te maken...alles wat je maakt willen we ook graag zien, dus showen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

welkom op het forum heel veel bakplezier!!

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

6

Nou ik ben geweest naar de workshop,super,super het was bij Lisette Baars in Nieuwegein.
Ik heb er veel geleerd en ga zeker door met workshops bij haar,een foto van de taart plaats ik later

7

Daantje schreef:

Hoi Joke,

Welkom op dit leuke en inspirerende forum! Ik heb net even in mijn glazen bol gekeken en ik denk dat jouw andere hobby kerstdorpen bouwen is!! Grapje, hoor, van die glazen bol! Ik lees ook regelmatig mee op het kerstdorpen forum en herkende je naam. Nou, ja, nogmaals welkom enne.... ook hier houden we errug veel van foto's!

Groet, Daantje

He Daantje,
Wat leuk dat jij hier ook zit, je ziet het he een mens moet bezig blijven en bakken vind ik helemaal te gek.
goetjes Joke

hoi joke,

je taart is echt heel mooi geworden hoor gisteren!

groetjes corina