1

Onderwerp: Roze en blauwe cupcakes

Mijn eerste cupcakes! :-) En ik had nogal wat handicaps lol.

Een van de leidsters op het kinderdagverblijf van mijn zoontje ziet hem vandaag voor het laatst. Zelf gaat ze over 2 weken met zwangerschapsverlof maar dan zijn wij op vakantie. En als ze terugkomt van haar verlof zit mijn zoontje al bij de peuters. Dus kreeg deze "juf" vandaag (al) een klein afscheidscadeautje van ons. Mijn zoontje had een tekening gemaakt en deze bakgrage mama had zich uitgeleefd op een paar cupcakes. Helaas waren de taartdecoreertools- en ingredi

Groetjes Loesje
www.caketopper.nl

2

Re: Roze en blauwe cupcakes

Wat zijn ze leuk geworden joh! Super! Ondanks alles ;)
Ik vind het kartelrandje erg gaaf staan trouwens, dat dat ging joh met een papieren vormpje!

3

Ziet er super uit. Kan niks terug vinden van al je handicaps.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Jij blijft toch ook maar leuke dingen maken h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Thx! En Marianne, ik had ergens in een topic gelezen dat jij direct na het bakken een glazen snijplank op de cakes legt om ze plat te maken. Had ik nooit bedacht.. dacht dat iedereen ze gewoon perfect had afgemeten en dat ze zo plat uit de oven kwamen haha. Ik heb dus dezelfde techniek toegepast en dat ging prima!

En ach, de handicaps. 't Is geen excuus want volgens mij zijn er genoeg die het zonder echt materiaal doen maar vind het ook wel grappig om te vermelden hoe je met huis-tuin-en-keukenspul inventief kunt zijn. Ik denk alleen wel dat het een stuk sneller gaat als je wel de juiste tools hebt! :D

Groetjes Loesje
www.caketopper.nl

6

Wauw, wat ben jij creatief! Je cakejes zijn superleuk geworden!
Voor een rondje kun je ook een dop gebruiken (van b.v en likeurfles) ;)

7

Ik vind ze ook heel fleurig,:Y
Leuk dat kartelrandje.

Groetjes Marlies

8

Ze zijn echt superleuk geworden. Wat onwijs creatief ben je om alles te gebruiken wat je voorhanden hebt.

9

Ik moet wel lachen om je verhaal! Inventief ben je zeker! En het eindresultaat mag er zijn. Ik verbaas me ook over het perfecte kartelrandje gemaakt met papier?! Leuk verpakt ook.

Groet, Jolanda

Hartstikke leuk geworden,daar zal de juf vast wel blij mee zijn!!!

11

Met al je creatieve uitspattingen heb je mooie cakejes gemaakt!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Hartstikke leuk gemaakt, en zeker zeer creatief gedacht! :)

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

13

Wow, je hebt toch heel wat moois gemaakt zeg! Super!

Groetjes Tweety!

14 Laatst bewerkt door Keetie (13-03-2008 16:41)

idd, met weinig "taartmateriaal"voor handen toch hele leuke cupcakes gemaakt,en wat kun je ze mooi fotograferen!

EDIT: even je site bekeken omdat ik vond dat je zo mooi fotografeerde, wat een heerlijke blog is dat, leest lekker weg, prachtige foto's, hartstikke leuk. Je bent wel op meer vlakken creatief bezig dus!! :D

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

15

Dank jullie wel! Erg leuk om de positieve reacties te lezen (ook op mijn fotografie)! :D

Groetjes Loesje
www.caketopper.nl

16

Leuk dat je zo enthousiast bent en gelijk zonder 'goed' materiaal aan de slag gaat en met super resultaat!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

leuk zeg!!
was alleen op zoek naar het roze cupcakeje :D:D

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

18

Ze zijn leuk zeg !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

19

Wat een creative cup cakejes zijn het...en dat met huis tuin en keuken spullen...knap hoor!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

20

Haha ja die roze :D Nou eigenlijk zit het zo dat ik alles gisteravond al had ingepakt vanwege tijdsissues. Van elk cakeje had ik er 3, de mooiste 2 zaten ingepakt en degene die over was zou ik zelf opeten (en heb ik ook gedaan, mmm!!). Vanmorgen dus de foto's gemaakt ('s avonds geen daglicht en dus geen mooie foto's) en alleen het 3e blauwe cakeje gefotografeerd omdat die nog wel ok

Groetjes Loesje
www.caketopper.nl