26

Re: Coming out of space

Gaaf taartje! Hoe doe je het met die ring, want die is neem ik aan met tylose? Zit die gewoon ook in de vriezer of ligt-ie erbuiten en gaat-ie er later weer om?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

27

Die is leuk!!!!

Gaaf verhaal erbij... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

28

En ze had een heel verstandig besluit genomen ! De hema tssss....:grr:

Mooie taart geworden !

29

jolanda71 schreef:

Als er 5 % kan is op slagen, zou je die ook niet aangrijpen? Of is de operatie te zwaar voor Lukas?

Zo'n kleine kans is het risico niet waard. En het gaat niet om 5% kans van slagen, maar wat ik bedoel ik dat de kans z

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

30

Marianne schreef:

Hoe doe je het met die ring, want die is neem ik aan met tylose? Zit die gewoon ook in de vriezer of ligt-ie erbuiten en gaat-ie er later weer om?

Die ring ligt nog uit te harden :lol:. Hij hing enkele seconden na het maken van de foto al weer als een vaatdoek om de "planeet" :D. Ik had hem nog maar net gemaakt, de jarige moet de ring zelf nog laten uitharden en zondag om de palneet plaatsen.

Ik heb alleen wel de alien er al op gelijmd. Die is dus ook de vriezer in :s. Ik hoop dat dat goed gaat :s.

Groetjes, Carin

31

marina67 schreef:

En ze had een heel verstandig besluit genomen ! De hema tssss....:grr:

Nou, ze had mazzel dat ze een vaste klant is, want bij een vreemde had ik de bestelling gewoon afgezegd. Ik ren me namelijk een slag in de rondte momenteel om alles rond te krijgen (en ik ben nog lang niet uitgerend :nooo)

Groetjes, Carin

32

Hij is supergeweldig. Ga hem zeker een keer nadoen. En veel sterkte met de ziekenhuisopname!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

33

Ik snap het Carin. Mischien stomme vraag maar Lucas is toch de middelste? Hij is toch vaker ziek???

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

34

Wat een enige taart zeg !!!!!! Superleuk dat ruimte wezen

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

35

Denisjûh schreef:

Ik snap het Carin. Mischien stomme vraag maar Lucas is toch de middelste? Hij is toch vaker ziek???

Hij is inderdaad de middelste. En hij is niet zozeer vaker ziek... hij is altijd ziek :(... namelijk chronisch ziek

Groetjes, Carin

36

hihi wel een leuke!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010