1

Onderwerp: kant en klaar gekleurde marsepein

Maar dan in een grote hoeveelheid .......waar kan je dat kopen ?????
in de webshop zijn het pakjes van 250gram, maar ik heb zeker 4 kilo nodig........
Iemand een adresje ??????
Kijk ik kan het natuurlijk altijd nog zelf kleuren, maar ik vind 4 kilo toch best een
klont om te kleuren hoor :D:D:D

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: kant en klaar gekleurde marsepein

Dat heb ik zien liggen bij Planet Cake in Rotterdam, misschien dat je het ook via de webshop kan bestellen. Ik weet niet precies hoeveel het was maar het waren flinke pakken!

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

3

Ik denk dat als je een mailtje naar de webshop stuurt, dat het wel geregeld kan worden hoor!

4

Ik ben natuurlijk wel heel erg benieuwd wat je met 4 kilo gaat doen....!

Groet, Jolanda

5

Bij mij is een bakker in de buurt die (op bestelling) gekleurde marsepein en fondant verkoopt.
Nu is dat in Eindhoven, maar misschien is dat bij jou in de buurt ook het geval?

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

6

Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij verkoopt Planet Cake alleen gekleurde fondant. En dan idd wel in grotere verpakkingen dan 250 gram.

Groetjes, Sylvia

7

sylvia bvg schreef:

Ik kan me vergissen hoor, maar volgens mij verkoopt Planet Cake alleen gekleurde fondant. En dan idd wel in grotere verpakkingen dan 250 gram.

Oeps, ja dat zou ook kunnen. Heb het ook alleen in het voorbij lopen zien liggen....

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

8

Mocht het bij de webshop niet lukken, dan kan je planet cake proberen inderdaad, of maakjetaart, die hebben allebei kiloverpakkingen. bij maakjetaart zijn een aantal kleuren ook nog in de aanbieding nu :)

Mijn website: Presentaart

9

Ik zou Inge mailen met deze vraag :)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

10

Jol321 schreef:

Zow, aagje !!!!! :D:D
Ik heb 4 kilo nodig voor de taartjes van het kinderfeestje waar ik taartjes ga versieren met 8 kinderen volgende week.............nieuwe uitdaging zeg maar........

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

11

mascha schreef:

Mocht het bij de webshop niet lukken, dan kan je planet cake proberen inderdaad, of maakjetaart, die hebben allebei kiloverpakkingen. bij maakjetaart zijn een aantal kleuren ook nog in de aanbieding nu :)

OH, niet goed gelezen, dat is de fondant :O

Mijn website: Presentaart

12

je kan me even mailen Micky :)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

13

Micky schreef:
Jol321 schreef:

Zow, aagje !!!!! :D:D
Ik heb 4 kilo nodig voor de taartjes van het kinderfeestje waar ik taartjes ga versieren met 8 kinderen volgende week.............nieuwe uitdaging zeg maar........

Ha,ha,ha !!! Fans willen altijd alles weten! Succes met (de voorbereidingen van) het feest. Ik weet zeker, dat het een succes gaat worden. Dat is wel aan je toevertrouwd.

Groet, Jolanda

14

en foto's plaatsen...........voor de ravage en na de ravage :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

15

Ik zou gewoon je man 's avonds een keer marsepein en kleurstof voor zijn neus neer zetten, hahaha.

Succes met het feestje, wel verslag uitbrengen met foto's he!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!