1

Onderwerp: Bruine fondant

Een mooie bruine fondant als afwerking voor bv een chocoladetaart....neem aan dat
ik dan toch naar de winkel moet voor bruine kleurstof?? (Nee, ik wil geen bruine creme of ganache, echt fondant ;)

Groetjes

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

2

Re: Bruine fondant

Er is chocolade fondant in de webshop.
Erg lekker is deze!
En natuurlijk ook met kleurstof is het te kleuren hoor!
en met cacao kan het ook zelfs.

3

Ik zou zeker cacao gebruiken om je fondant te kleuren, dat heb je vast al in huis en is erg lekker....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

De choco fondant van regal ice heeft een mooie chocoladebruine kleur. Heb zojuist een proefpakketje binnen gekregen van choco Pettinice. Die is bijna zwart. Dacht eerst dat er een verkeerde sticker op zat. Maar hij heet echt choco. Denk dat ik er heeel veeel wit bij moet doen om herkenbaar bruin te krijgen.

conclusie: die van regalice is echt mooier van kleur. Qua smaak kan ik het niet beoordelen heb pettinice niet geproefd.

Succes!

Corinne
Sugar & Flour

5

de pettinice choco fondant kun je het beste nog mengen met blanke marsepein of fondant, je krijgt dan echt een ontzettend mooie kleur! De smaak met marsepein gemengd is echt heel lekker.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

6

De bruine kleurgel van Wilton is ook heel mooi!