Onderwerp: koemelkvrij-taartje

Hoi hoi,

Vandaag voor het eerst taartjes in de parade geplaatst
dus wel zo netjes om me ook even voor te stellen:

Ben "koemelkvrij-taartje" ;), woon in Den Haag en ben 23. Bak al heeeeel lang, heeeel veeel, maar meer cakes, koekjes etc. Het versieren en decoreren is nieuw.
Door Vlits aangestoken. En samen met haar naar een workshop boltaartjes bij marianne geweest.

Ik heb zelf een koemelkallergie, dus alles wat ik bak is koemelkvrij. Van taarten versieren nog niet zo veel verstand. Van koemelkvrij bakken en recepten aanpassen zodat ze melk vrij zijn des te meer. Dus wie weet kan ik daarmee nog mensen helpen.

Een van mijn bakhoogtepunten was een soesjestaart met chocolademouse en caramelcreme vulling afgelopen kerst en oud en nieuw.

Groetjes,

2

Re: koemelkvrij-taartje

welkom :)

Hoi, welkom hier! Ik heb een kind in de klas met koemelk-allergie, dus ik zal je misschien nog eens lastig vallen met vragen ;-)

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

4

Welkom welkom...ik wens je veel plezier op deze leerzame forum...altijd handig om te weten dat er iemand is die verstand heeft van koemelkvrij bakken... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Welkom op het forum en ik denk dat er veel blije medebaksters zijn om bij jouw wat vragen te stellen ivm koemelkvrij want daar is toch regelmatig vraag naar maar wij zitten dan vaak met handen in ons haar.....dus als je ideetjes of tips hebt dan horen we die graag.......tot ziens!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"