1

Onderwerp: Tinkerbell

Voor het eerst dat ik helemaal geen zin had om een taartje te maken, niet vanwege het taartje, want het onderwerp is natuurlijk leuk en kan je veel in kwijt, maar meer vanwege het verhaal vooraf. Nu zal ik jullie het hele verhaal besparen, maar het kwam er op neer dat het een taartje voor 12 personen moest zijn met in eerste instantie een heleboel wensen. Aldoende leert men natuurlijk en ik heb nu voor mezelf besloten dat ik geen taarten meer maak onder de 20 personen.

Ik heb dus ook niet echt mijn best erop gedaan.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXFORRK7.jpg

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2 Laatst bewerkt door Ini (12-03-2008 14:35)

Re: Tinkerbell

Ik kan niet zien dat je er niet je best op hebt gedaan, want hij ziet er hartstikke mooi uit!
En sommige mensen kunnen enorm zeuren! Ik heb inmiddels geleerd daar korte metten mee te maken en gewoon te zeggen wat wel en niet kan.

3

Ik geef je groot gelijk. Laatst werd mij gevraagd naar een taartje 6 personen en dan ook nog 3 soorten vullingen en bladiebla........
Toch lief taartje geworden hoor, mensen zullen tevreden zijn.

4

Voor een dubbeltje op de eerste rang heet dat toch???
meid ik vind hem toch wel erg leuk geworden hoor! En natuurlijk weer zo'n schitterend boetseerwerk van je!
Tja Tinkerbell mag trots zijn hoor!

5

Ik vind het een schatje hoor..

Hier hetzelfde.. taart voor 8 personen met 3 afbeeldingen erop :S
tjs.. Ze kunnen niet alles hebben.. Goeie beslissing !

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

6

Mooie taart, hoor! Mooie letters en mooie vlinders. Jammer van het gezeur eromheen... Waren ze uiteindelijk wel tevreden? Hebben ze hem al gezien?

Gr, Juul

7

Ik vind hem heel mooi :Y
Gaaf :Y

Groetjes Marlies.

8

Hij is zeker heel erg mooi, maar ik kan zien dat je niet helemaal je best hebt gedaan. Hij is toch wat minder strak als anders, niet boos worden hoor ;)

Ik kan het me trouwens h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Vervelend van al dat gedoe er omheen, maarrre....ik vind 'm heel mooi :Y

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

10

Ik vind hem toch leuk geworden !
en ja, ik vind het logisch dat je niet zo veel tijd meer er aan besteed hebt (wat niet te zien is trouwens) Wat wil je met bakken van 140 cupcakes en een dinsdag ochtend hard werken ;)

11

Ik vind het een erg lief taartje geworden! Jammer van het 'gezeur' dat er aan vooraf ging, waardoor het toch niet zo leuk was om deze taart te maken!

12

Ik vind het een lieffie....
Toch zou ik best eens bij jou in de keuken willen kijken. Ook nog een gezin zeker.... Al die kapsels bakken, al die poppetjes, autootjes, bloemetjes kleien. En dat komt er zo'n *&^^%%$%$$# aan de deur die teveel wensen heeft. Hoe doe je dat toch..... Zitten er bij jou 48 uren in een dag?

In ieder geval: je taart is geslaagd. Schattig.

Corinne
Sugar & Flour

13

Je hebt helemaal gelijk hoor Jose, hij was zeker niet zo strak als altijd.

Maarre, hij is net opgehaald, was natuurlijk een hartstikke leuk meid die hem besteld had en ik kreeg nog fooi ook, dat maakt het uiteindelijk weer een beetje goed.

Mirjam, misschien speelde de vermoeidheid ook wel een beetje mee, hahaha. Vond het super gisteren!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

14

Bien....wat een super lief taartje heb je gemaakt...

Je hebt groot gelijk hoor...sommige mensen hebben geen idee dat niet alles kan...dat mag je gerust zeggen...tenslotte moet jij de taart maken...

Kijk...heel fijn dat je nog wat extra's heb gekregen...een teken dat ze toch wel tevreden zijn... ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

15

Ooohhh, die is cute !!!!!

16

Nou ik vind hem hartstikke leuk!
Erg leuke tinkerbel. Jammer dat mensen soms zo kunne nzeuren maar wel weer lief dat je fooi kreeg.

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

17

ik vind hem helemaal leuk hoor.

wat een lieffffiiee hoor. :)

groetjes marlies

18

En toch is iwe mooi hoor, ik moet zeggen dat ik ook geen taarten meer maak onder de 25 personen en echt een (vrij stevige) basisprijs hanteer. Extra wensen zoals bij deze het geval was??? Extra kosten, dus de uiteindelijke prijs is op aanvraag. :)En, ik heb er nog niemand over horen klagen, wie het te duur vind, koopt maar ergens anders, vind ik ook prima.
Kijk je kunt een jurkje kopen bij de hennes of er een laten maken naar wens, wat zou duurder zijn. :D

19

Nou ik vind dat je meer dan je best hebt gedaan hoor hij is echt adembenemend!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

20

super! Ondanks dat je niet je best hebt gedaan. Ik zie het er niet vanaf. Al doe ik nog zo hard mijn best, zo worden ze nog niet bij mij!

Gelukkig dat het toch uiteindelijk een leuke meid was. En een fooi is natuurlijk harstikke verdiend. Ik hoop dat dat het weer een beetje goed maakt voor je!

21

Ik vindt het wel een lieffie zeg! Jammer van de klant, maar nu ben je weer een ervaring rijker!

Groetjes Tweety!

22

H

Groet, Jolanda

23

wat een lieve taart! heel mooi gemaakt

groetjes Charlene

24

Nou ondanks alles toch een prima Tink afgeleverd zou ik zo zeggen......
Ik had vandaag ook iemand die voor zondag nog een geboetseerde sesamstraat taart wilde voor 40 personen. Toen ik haar vertelde wat het ongeveer ging kosten
ging ze toch maar liever naar de bakker, ook goed toch.......

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

25

Echt heel mooi geworden zeg!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~