1

Onderwerp: banketbakkersroom met water?

Ik ben op zoek naar een vulling die buiten de koelkast bewaard kan blijven. In het lijstje dat ik heb gevonden staat onder andere bbr met water aangemaakt in plaats van melk. Is dit wel lekker? en is dat niet te nat om een paar dagen te laten zitten?

2

Re: banketbakkersroom met water?

Ik heb die ook wel eens gemaakt, met een zakje poeder van Dr. Oetker, maar ik vind het minder lekker dan de bbr met melk. Is opzich wel te eten, maar toch een beetje waterig... Of het een paar dagen goed blijft weet ik niet. Als het een dag staat wordt het bovenste laagje (als je het onafgedekt doet) wel wat droger/taaier... (klinkt niet zo fris, maar hopelijk snap je wat ik bedoel!)

3

Ik vind er wel veel kwaliteitsverschil in zitten hoor, in banketbakkersroom. Ik vind die van Soezie h

Mijn website: Presentaart

4

Wij vinden die van soezie dan weer wel lekker, maar die maak ik dan ook aan met melk. Die van de webshop ook lekker en die maak ik aan met water

5

Vergeet niet dat er in de zakjes die met water aangemaakt worden melkpoeder zit en dat dit dus na aanmaken ook koel bewaard moet worden :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

gewoon lekker zelf maken, is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder en net zo makkelijk.

7

Ik maak banketbakkersroom van Dr. Oetker aan met 350 ml water en 200 ml slagroom. Dat vind ik tot nu toe het lekkerst, heb al best wat recepten uitgeprobeerd, maar het is me niet gelukt om een te maken die naar mijn zin is, dus dan maar uit een pakje ;)

8

ik heb poeder van de plaatselijke bakker. ook met water aanmaken en hij is heerlijk!!