26

Re: Truffeltaart

Niet bijzonder??????

Wat dacht je van perfect!!!

Wauw...je vlinders is prachtig...en wat ziet het erg lekker uit...kwijl...kwijl...kwijl... krijg spontaan trek...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

27

Duhhhh....... niet byzonder.....Eggie wel!
Hoe heb je die vlinder zo pr8ig gekregen?

28

Ik sluit mij bij de dames hierboven aan :Y
Ik vind hem Toppie :thumb: die vlinder.

Groetjes Marlies.

29

Die taart ziet er ongelooflijk lekker uit. 
Die vlinder is prachtig een echte eyecatcher!!!
Bij zo een taart denk ik dat overdaad, schaadt
Sommige taarten zien er het lekkerst uit in al hun eenvoud.  Nu ja, eenvoud... mij zou je zo'n chocladevlinder niet moeten laten maken hoor ;)

30

Chique taart. Prachtige strakke taart en heel mooie vlinder.

Corinne
Sugar & Flour

31

Jeetje, ik vond hem er echt niet bijzonder uit zien en de vlinder vond ik eerlijk gezegd zelfs een beetje mislukt :/
De taart heb ik gemaakt volgens het recept dat Martinique plaatste, de koude versie dus.
Hij was heel makkelijk te maken en voor de verandering zat de keuken eens niet tot aan het plafond onder de chocolade, zoals gewoonlijk wanneer ik met chocolade werk :lol:
De vlinder heb ik gemaakt door een patroon deels na te tekenen vanaf een taart met gelijksoortige vlinder, en dat vervolgens op een plastic mapje over te trekken met gesmolten pure chocolade (in spuitzak met tip #2).
Tussen de vleugels heb ik een stukje vrijgelaten, zodat ik ze zodra ze hard genoeg waren makkelijker in V-vorm kon plaatsen.
Als jullie willen kan ik het patroon dat ik heb gemaakt wel inscannen en plaatsen.
Het is niet zo mooi omdat ik het in een paar minuten uit vrije hand getekend heb, maar het kan op zich wel handig zijn als je dezelfde vlinder wil maken ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

32

Niet zo bijzonder?? Hij is echt super super SUPER chique met die vlinder...

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

33

design zeg!! Ziet er uit om door een ringetje te halen en ook om op te eten :Y En heel bijzonder die vlinder!

Groetjes, Marleen

34

eenvoud en schoonheid samen

amai gewoon chocolade laten smelten, en op plastiek mapje spuiten??
hoe heb je die dan zonder breken eraf gekregen??

35

Niets bijzonders???? Ik vind hem prachtig!! :Y
Ik vind je vlinder echt geniaal suptieler kan in mijn ogen niet.  het is een echte patissierwaardige taart geworden :thumb:

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

36

Sir Kneighf  ik wilde je mailen maar zag geen mailadres

twas om te vragen of ik het ontwerp van je vlinder zou mogen hebben, thx bij voorbaat :-)).......als je hem nog hebt?

37

Ja hoor, natuurlijk mag dat!
Als ik m'n scanner aan de praat krijg zal ik het vanavond nog even plaatsen ;)

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

38

heel erg bedankt , mischien kan ik deze vanavond dan nog proberen :-))

39

http://i31.tinypic.com/8yb051.jpg

Ik kreeg de scanner echt niet meer aan de praat, dus ik heb er een foto van gemaakt en het contrast verhoogd zodat het meer een sjabloon werd. Hopelijk heb je er iets aan ;)