Onderwerp: Aruba (met palmboom) en Formule 1 taart
De Formule 1 taart is gevuld met aardbeienmousse en aardbeienjam
De Aruba-taart is gevuld met verkruimelde Brownies en chocolademousse

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aruba (met palmboom) en Formule 1 taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De Formule 1 taart is gevuld met aardbeienmousse en aardbeienjam
De Aruba-taart is gevuld met verkruimelde Brownies en chocolademousse

Mooie taarten,je auto is top en je palmboom met de dame is leuk,top.
Leuke racetaart! En je Aruba taart is erg grappig! Lijkt me heerlijk om daar onder dat palmpje te zitten!
Hele mooie taarten!
Leuk je race taart, leuk ook die naam in blokjes, en ik wil die mevrouw onder de palmboom wel zijn
(en dan mijn eigen strand opeten
)
Wat een werk, al die blokjes bij de race taart!! En onder die palmboom wil ik ook wel zitten!!!
Hartstikke leuke taarten! Dat randje bij de formule 1 taart lijkt me een vreselijk karwei, maar het ziet er wel heel erg mooi uit!
Leuke taarten! de F1 taart is gaaf. Als ik naar de Aruba taart kijk hoor ik de zee en voel ik een warm briesje... maar dan moet ik niet uit mijn raam kijken... regen, regen en nog eens regen.
Wat een mooie taarten allebei!!
Vindt je Aruba taart heel erg leuk gemaakt! Super!
Formula 1 is ook super leuk!
Haahahaha, allebei heel leuk, lekker zeg onder die palmboom.
Een vraagje, spuit je een boterdijkje????
Heel erg leuk.
Je F1 taart vind ik eigenlijk wel het leukst
Haahahaha, allebei heel leuk, lekker zeg onder die palmboom.
Een vraagje, spuit je een boterdijkje????
Dat ligt aande vulling, als die vrij dun is dan doe ik dat wel maar bij deze heb ik het niet gedaan. Ik heb de chocolade en aardbeienmousse in 3 lagen gedaan, dan heb je niet 1 dikke laag maar 3 dunne!
wat een leuke vrolijke taarten
ik krijg er helemaal zin in de zomer van 
Ook bij wat stevige vullingen spuit ik een dijkje voor een glad resultaat aan de wanden.
Tip? 
Ook bij wat stevige vullingen spuit ik een dijkje voor een glad resultaat aan de wanden.
Tip?
Thanks! Ik denk trouwens dat het komt omdat ik bij de palmboomtaart met chocoladepasta heb afgesmeerd en niet met botercreme, of denk je dat het niet uitmaakt??
Mooie taarten hoor en ohhh wat een werk al die zwart wit blokjes hahaha.....
Dat zou niet uit moeten maken.
Ze zijn allebei erg leuk zeg !!!! En lekkerrrrrrr
Leuke taarten en natuurlijk wil ik ook wel onder de palmboom zitten....wordt wel druk op het strand..niet ?! 
mooie taarten, vooral de eerste is favoriet
Mooi hoor!
Leuke taarten!!!!!
Leuk die formule 1 taart...en je palmboom...zucht...dat lijkt me wel heerlijk zo in de zon/schaduw...zucht...
Zouden we passen met zijn allen onder dat boompje? Iedereen wil daar wel zitten, vooral als we naar buiten kijken, neem ik aan.
Maar
taarten.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Aruba (met palmboom) en Formule 1 taart