1

Onderwerp: Barbapapa

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3U6GRTM.jpg

Wat jij had Babs met jou geboortetaart had ik met de taart voor onze Siemen die afgelopen zondag 1 jaar werd. Het wilde voor geen meter. Fondant scheurde, barbamama wilde niet op de goeie plek en ga zo maar door.....
'k was ook tot 12 uur 's avonds bezig geweest, cupcakes, slagroomtaart en deze nog. Ik vond het wel best. Was blij dat ik kwart over 12 met een verdiend glaasje wijn eindelijk met de benen omhoog op de bank kon hangen. Vreemd he, als je dan een taart voor thuis maakt dat alles mis gaat. Lang alles is niet opgegeten maar ik wilde ook even laten zien wat er eigenlijk allemaal mogelijk is en alles was heerlijkst.
Vulling, ook sinaasappelcreme en sinaasappelkwark omdat ik eerder de week ook 2 taarten had gemaakt met dezelfde vulling en nog geen uitslag had gekregen hoe ze smaakten. Nah, ik kan jullie vertellen............heerlijk fris!
De taart hoort bij de cupcakes 1 jaar. Lekker gekleurd.

Siemen is 2 dagen van de mik geweest door de drukte maar wel allemaal leuke cadeautjes gekregen.......

2

Re: Barbapapa

Oooo wat is ie leuk!!!! Ik zie niets van je drama, hoor!

3

OOOOh hij is wel heel erg leuk hoor! Tja en als dan inderdaad 1 ding mislukt lijkt alles te mislukken. Maar je ziet het niet echt hoor. Je puzzel van de familie barbapapa is heel goed gelukt! Echt leuk!
En die vulling, mjam!

4

Oo wat een leuke taart! Die ga ik onthouden als het mag. Ik zie niks van je drama, super strak!
Gefeliciteerd met je zoontje!

Groetjes Tweety!

5

Hij is hartstikke leuk geworden. Gelukkig dat je aan het resultaat niet ziet welke ellende eraan vooraf ging.

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

6

Oh doos dat ik ben, vergeet je helemaal te feliciteren! Duh! En dan ook nog op zo'n belangrijke 1e verjaardag!
GEFELICITEERD!

7

Wat een leuke taart zeg !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Ik had al ergens gemeld dat ik hem heel leuk vond. Zeker de moeite waard om te showen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Ten eerste van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Siemen en ten tweede met je hele leuke taart.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

10

hij is wel leuk zie er niets aan

groetjess

11

Leuke taart zeg en een super leuke naam Siemen. Onze Siemen word in juli pas 1 jaar. Gefeliciteerd alsnog.

12

Wat een leuk plaatje. vind hem hartstikke mooi. Drama is onzichtbaar!

Corinne
Sugar & Flour

Gelukkig niks van te zien,leuke barbapapa familie,nog gefeliciteerd met je zoontje!!!

14

Jaaaaa, daar is die dan !! Zie nou wel, toch wel showen ! En dan al 12 reacties binnen een uur! Ik had het ook al gezegd: hij is super geworden.

Groet, Jolanda

15

H

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

16

Gefeliciteerd met Siemen en gefeliciteerd met de mooie taart, want uiteindelijk is ie echt mooi geworden!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

17

Gefeliciteerd met Siemen, en wat een leuke taart is het geworden (me love barbapapa) en niets te zien van de rampen :nooo

Alles goed???? nee 3 fout

18

Rampen?? Ellende??? Waar dan??? Ik zie een prachtige barbafamilietaart. Die zwarte randjes zijn mooi!

Groetjes,
Efje

19

Wat zijn ze toch leuk h

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Echt een geweldige taart hoor........leuk Barbapapa!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

21

Nog gefeliciteerd! Je taart ziet er heel leuk uit, lekker strak.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

22

Wat een mooi taart met de hele familie erop :thumb:

Prachtig gepuzzeld!

veel bakplezier, groetjes Annemiek

24

Gefeliciteerd met je zoon! Super leuke taart. Ik ben dol op die barbapapa figuren. Lekker vrolijk!