1

Onderwerp: bloed, zweet en tranen!

Nou ja, bloed niet echt en tranen, bijna! Ik heb echt uren geworsteld voordat ik deze figuren op de taart kon makenmet een soort malletjes. Op het Engelse forum heb ik om advies gevraagd, de meeste reacties die ik kreeg was dat ze het zelf ook niet kunnen en dat ze de malletjes diep onderin hun kast hebben verborgen. Ik vond meerdere gefrustreerde mensen, die ook helemaal agressief werden omdat het maar niet lukte. Maar ik heb doorgezet, en dat zijn dus letterlijk uren geweest waarin ik helemaal niet

2

Re: bloed, zweet en tranen!

Wel een prachtig resultaat. Ik heb dezelfde malletjes in England gekocht en heb toen ook meteen een demo gezien hoe je deze moet gebruiken. Als je dat weet is het erg leuk om te doen en ook best snel. Ik gebruik ze best vaak, zeker op bruidstaarten. Verder vind ik je rozen prachtig!!!

groeten Annemieke
Cake It

3

prachtig

4

Dit zijn gestoken figuurtjes???!! Mijn god, wat een priegelwerk. Een heel stijlvolle Victoriaanse taart, zou ik zo zeggen. En gelukkig ben je een bloementopper, zodat je je kleine missertje makkelijk kon verstoppen. Waanzinnig gedaan, alle respect!

Groetjes, Moon

5

Kijk weer een passende taart bij jou! Kan meteen zien dat ie van jou is. Leuk hoor! Lijkt me inderdaad enorm priegelwerk om dit zo te maken. Knap hoor!

6

Wow, super mooi zeg! Wat goed dat je het doorgezet hebt, want de resultaat is echt schitterend!

Groetjes Tweety!

7

Whow!!! Prachtig!!! Wat een geduld, petje af, hoor!!!
Schitterend!!

8

Prachtige taart! Heel bij bijzonder, de liefde (en de tijd) straalt er van af, super!!

9

Ik ga al zweten als ik dat gepriegel zie, maar het lijkt me wel een super uitdaging zeg !!!!
Knap hoor

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

10

Schitterend zeg!! Echt een Engelse taart zo.

11

Schitterende taart,daar zitten heel wat uurtjes werk in en dan bedoel ik de decoratie,super gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Lijkt mij een echte uitdaging! hij is heel mooi geworden

groetjes monica.
mijn album

13

wauw wat een prachtige taart!

en ik kan me voorstellen dat het heel wat uurtjes van noeste arbeid heeft gekost :P
maar het resultaart (ik maakte per ongeluk deze type fout maar ik vond het wel grappig zo :P ) mag er dubbel en dwars wezen :P

14

Astrid, het is een super taart geworden, ok ik heb het in Birmingham gezien en zelf de dame die dit liet zien lukte het niet in een keer. Heel mooi werk.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

15

prachtig

16

Wauw, wat prachtig!
Dat ga ik je waarschijnlijk nooit na doen!

17

Wow geweldig wat een mooi resultaat! Ze zeggen wel eens de aanhouder wint en dat geldt zeker voor jou. Ik vind 'm supermooi :thumb: :thumb:

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

18

Knap hoor dat je doorgezet heb. Maar het resultaat mag er dan ook wezen. Supermooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Inderdaad,het is een prachtige taart geworden!!!!!

20

Wauw, ik ben er stil van!

Ennuh dat vraagt natuurlijk om een foto-howto;-)

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

21

Wat ben jij een doorzetter...Heel knap hoor...Het ziet er prachtig uit...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

22

Ik geloof je gelijk als je zegt dat het maar weinig mensen meteen lukt... en dat het een hoop frustratie oplevert... Zou niks voor mij zijn... brrrrr.... moet er niet aan denken. Ik heb niet zoveel met de fijne motoriek :) Dusseh, petje af voor dit taartje!

23

Hele mooie taart! Het is zeker de moeite waard geworden zeg, super!

24

Zeker prachtig! Die figuurtjes zijn heel erg mooi! Zo sierlijk. Ik kan me voorstellen dat daar heeel veel uurtjes werk in zitten. Maar het resultaat is gaaf. Met recht een taart om trots op te zijn!

25

En of wij het mooi vinden!! :thumb:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl