Re: Spetter, spatter.......
Wat een leuk idee. Ga ik ook eens uitproberen.
Het doet me ook herinneren aan het werken met sjabloon, spatraampje en tandenborstel.
http://www.mijnalbum.nl/Album=MAB6RJKV
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spetter, spatter.......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een leuk idee. Ga ik ook eens uitproberen.
Het doet me ook herinneren aan het werken met sjabloon, spatraampje en tandenborstel.
Wat apart!! Ziet super uit..
Ja leuk die spetters, weer eens wat anders!
wat een leuk effect geeft dat zeg, dat ga ik onthouden!!
ja deze is leuk zeg, heel origineel!!!
Ja zeker wat grappig.. Die vulling klinkt ook erg lekker.
Heel leuk "geknoeid"
Leuke spetter taart hoor!!!
Ooooh...wauw....wat super gespetterd!!!
Leuk idee...eentje om te onthouden...hihihihihihi 
Gaaf exemplaartje, Kaatje... (bah... hoe later op de avond, hoe beroerder mijn rijmpjes...
)
Maaar... waar Koen nu natuurlijk wel heel benieuwd naar is: hoe smaakte dat? Boerenjongens met slagroom en advocaat????
Nou eigenlijk wel heel erg lekker
Alleen niet te veel boerenjongens, niet meer als twee eetlepels (uit laten lekken en even droog deppen) op 250 ml slagroom en ongeveer 100 ml advocaat. Je mag je slagroom wel verstevigen met een zakje klop-fix.
Trouwens dit heb ik niet zelf bedacht hoor, dit is weer zo'n lekker receptje van Lara 
Kinkt goed zeg... en ziet er echt goed uit wat een simpel maar supergooed idee en effect zeg!!!
Kaatje, je bent mijn fan (zoals kleuters dat zo leuk kunnen zeggen over hun idool). Jij maakt echt altijd prachtige taarten en zelfs je 'simpele' tussendoortjes zijn schatjes van de bovenste plank. Ben jaloers! Geweldig!
grappig gezicht al die spatters.
Wat en leuk idee! Ziet er enig uit!
Kaatje, je bent mijn fan (zoals kleuters dat zo leuk kunnen zeggen over hun idool). Jij maakt echt altijd prachtige taarten en zelfs je 'simpele' tussendoortjes zijn schatjes van de bovenste plank. Ben jaloers! Geweldig!
Wat lief
Daar kan ik nou helemaal blij van worden 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spetter, spatter.......