Onderwerp: 3 taarten; wat een drukte!
Ik werd voor dit weekend gevraagd 3 taarten te maken. Ik had het al heeel erg druk met school: moest een essay schrijven en een presentatie houden... het gevolg was dat ik doordeweek sowieso pas rond 2/3 uur s nachts in bed lag ivm school voorbereidingen. Vrijdag na het werk (moest tot 10 uur werken) en zaterdag en zondagochtend (vooruit) dan maar aan de taarten gewerkt. Biscuits had ik gelukkig al gemaakt van te voren (dat dan weer wel
) Hier zijn ze dan:

Deze heb ik voor een vriendin van me gemaakt, het was voor haar vader die jarig was van 't weekend. Vulling: hazelnootpraline met cruncy nootjes en bbg

Deze was voor een andere vriendin, haar vriend werd 31 dit weekend (iedereen jarig dit weekend ofzo?? haha) ze wilde graag een klewang dat is een indonesisch wapen, ik dacht dat gaat nooooooooooit lukken, de foto's die ik kon vinden waren allemaal ingewikkeld dus ik heb het maar simpel gemaakt. Vulling zelfde als taart hierboven. Er staat trouwens in het Indonesisch ''Van harte gefeliciteerd'' op.

Deze heb ik voor mijn nicht gemaakt, vond m zelf wat te hoog en smal, bekleding ging niet goed, overal scheurtjes, maar daar heb ik bloemetjes enzo overheen geplakt. Vulling was chocomousse met viervruchtenjam. Op de zijkant staat:''voor de liefste vriendin".
Nou dat was het weer voor dit weekend; en de volgende x ga ik NIET meer zoveel taarten in 1x maken!!