Re: I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie
Hoera hoera je bent weer HELEMAAL terug!!!!!
Dit is verbluffend mooi meis, prachtig gedaan!

www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie
Hoera hoera je bent weer HELEMAAL terug!!!!!
Dit is verbluffend mooi meis, prachtig gedaan!

Hij ziet er heel mooi uit!
Dat beertje is heel erg mooi gedaan.. hoop ooit zo goed te worden 
Wat leuk!! Ik dacht eerst dat er een knuffeltje op de taart was gezet, maar je hebt hem zelf gemaakt! Super!!
Ja echt rustig beginnen kan ik dit niet noemen!!!!
Wat een ontzettende leuke taart is het geworden met een allerschattigst beertje erbovenop!!Super hoor!!
Super dat het zo goed gaat jos
Ze is terug, en hoe!!!! Heel bijzonder, dat beertje!
Dit is zoooo gaaaaaaaaaaf.
prachtig gemaakt.
Kan er naar blijven kijken.
Maarre, rustig aan??? met al die haartjes????
welkom back ...en hoe!!!
Vind het allerschattigst!!! Ben dol op dat 'zachte ' berekopje!!!
dit was vast het taartje waar je over schreef bij babbel na bakken.
echt super gelukt dat pluche effect. Knap hoor
Je ziet hier zoveel taarten voorbij komen en soms heb je zoiets van WHOA, de ene keer vanwege al de details, de andere keer vanwege het complete plaatje, maar nu.........je beertje!!!! Wat staat ie er ontzettend knuffelig op!!! Ben echt diep onder de indruk en kijk er echt naar uit om je de 12e te ontmoeten!!!
Jeetje jose mooi hoor. En fijn te horen dat het goed met je gaat.
Ga zo rustig aan door he.
Super!!! erg goed gelukt inclusief de pulk bloemetjes!! Welkom terug zou ik zo maar zeggen, ennuh je bent het in ieder geval niet verleerd!
oohhh wauw wat suergaaf zeg in 1e instantie dacht ikd at het om een echt beertje op de taart ging!!!
en sterkte met het verdere herstel!
Ben echt diep onder de indruk en kijk er echt naar uit om je de 12e te ontmoeten!!!
Hier wordt ik stil van.....:O
Wat een werk! Maar het is allemaal even mooi geworden. Echt heel gaaf gedaan 
wow, zo ontzettend leuk zeg! Super!
Dank jullie wel allemaal voor de complimenten! Er waren zoveel mensen, ook buiten deze site, die dachten dat er een echte knuffel op de taart stond! Dat betekend toch dat ik goed m'n best heb gedaan
Met het beertje (op de taart) ben ik 2 uur bezig geweest, was gelijk weer een goede training om wat spierkracht op te doen 
De taart is met veel oooo's en aaaa's ontvangen en kreeg vanmorgen weer een bestelling n.a.v. deze taart, dus dat is helemaal geweldig!!
Ik sluit mij ook aan bij de dames hierboven,
TOPPIE 
Ik dacht nl. ook dat het een echte beer was 
Fijn dat het weer goed met je gaat.
Groetjes Marlies.
Fijn voor je hoor, weer de eerste bestelling!!!!! Je hebt het beertje supergoed nagemaakt, echt een leuke taart geworden zo 
Wow! Wat een comeback!!! Schitterend!
Fijn te horen dat je je een stuk beter voelt. Nog wel wat rustig aan doen hoor.
ik dacht ook dat het een echt beertje was, en de berenkop is ook zo mooi gemaakt, zijndie haartjes van marsepein gemaakt?
daar moet er wel wat uren in gegaan zijn.
en zoals er iemand al de vraag stelde, is er ergens een howto te zien , hoe je dat maakt? die haartjes?
Ik schaam me diep dat ik niet op je taart nog heb gereageerd....ik ben alles gaan lezen en jeetje wat een werk
ik ben er stil van...wat kan je dat goed zeg!!! 
Wauw, wat een geweldige taart! Ik vind alles mooi! De kleuren, het beertje, de bloemetjes. Helemaal te gek!
Fijn dat het weer beter met je gaat!!! Op naar de volgende taarten! 
wat een superlieve taart! dat moet nogal een werk geweest zijn, dat beertje! maar het resultaat is schitterend!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie