1

Onderwerp: 1 jaar cupcakes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3PPNYF6S.jpg
Onze Siemen was gister jarig en ik had niet alleen een barbapapa en slagroomtaart gemaakt maar ook cupcakes. Ik wilde ze toch nog even showen omdat ik het zelf wel een vrolijk geheel vond. Dr zitten ook een paar chocolade muffins tussen. Mijn kilo cupcakemix is reeds op en daarom een paar muffins erbij.
De 1 is weer vast geplakt met icing uit een tube. Verhipte makkelijk spul. Moeilijk hoor cupcakes in een standaard beetje leuk op de foto te krijgen. Maar het ziet er wel heel geswellig uit..........
Wederom zijn tips welkom want ik heb maar wat gedaan.

Re: 1 jaar cupcakes

Ik vind het er heel feestelijk en gezellig uitzien!
Gefeliciteerd met je zoon!

3

Heel leuk die 1 op deze manier ! En icing uit een tube...ken alleen gekleurde, maar hier zie ik toch wit?? Wel een idee. Nu even op zoek naar je taarten.

Groet, Jolanda

4

Gefeliciteerd nog!
Leukhoor die cupcakes!

5

Ik heb de taarten niet geplaatst in de show off. Dr worden laatste tijd zoveel geplaatst Jolanda. Zelfs ik kan het niet bij houden. Dus dan moet je ff naar mijn album............als je wilt.......

6

Hihi even een andere Jolanda die reageert. Maar euh die taarten verdienen zeker een plek in de taarten parade want die zien er superrrrrr uit. Die barbapapa is :thumb:

Nu even over je cupcakes. Die ziet er heel vrolijk en leuk uit. Die 1 vind ik heel gaaf neergezet.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Erg leuk zijn ze !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Ik vind ze leuk!

Vrolijke boel zo, allemaal ietsje anders.

9

leuk en nog gefeliciteerd

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

10

Gefeliciteerd alsnog!
Wat leuke cupcakes! Wat gaat de jaar zo snel voorbij he?

Groetjes Tweety!

11 Laatst bewerkt door Do (10-03-2008 22:00)

H

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

smarianne schreef:

Ik heb de taarten niet geplaatst in de show off. Dr worden laatste tijd zoveel geplaatst Jolanda. Zelfs ik kan het niet bij houden. Dus dan moet je ff naar mijn album............als je wilt.......

Heb je helemaal gelijk in, zeker als je het in het weekend post. Maar het is nu weer rustiger en ze verdienen echt een plekje, hoor. Ik had ze inderdaad meteen even in je album opgezocht en je mag er trots op zijn!

Groet, Jolanda

13

mee eens! die taarten verdienen echt een plaatsje! ik ben helemaal weg van je barbapapa taart :) en je cupcakes zijn inderdaad lekker vrolijk :D

14

Wat een vrolijke cakejes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl