Onderwerp: Cup cake vullen
Hoe doe ik dat? Voor het bakken of na het bakken.
Natascha
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cup cake vullen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe doe ik dat? Voor het bakken of na het bakken.
Natascha
Je kunt na het bakken met een appelboor een gat erin maken en dat opvullen en weer dicht doen met stukje uit de appelboor. Je kunt ook diverse dingen aan het beslag toevoegen zoals, stukjes chocola, marshmallows enz.
[quote=Jos
Ik heb wel eens minimarshmellows door cakebeslag gedaan, maar behalve dat het er vrolijk en kleurig uitzag was het resultaat dat er gaten in de cake zaten met een taai (gekleurd) laagje eromheen.
Groetjes,
Mirjam
Hmm dat heb ik nog niet gehad. Ik knip ze wel altijd in kleine stukjes hoor.
Ikzelf doe van alles door de cupcakemix: appel en kaneel / banaan en chocola / frambozen / bosbessen / citroenaroma, erg lekker allemaal!!
Wel een goede tip met die appelboor!! Had ik ook nog niet aangedacht
KJlinkt lekker allemaal. Ik had er nooit aan gedacht om iets lekkers aan de mix toe te vogen. ga dit het weekend eens uitproberen.
Ik heb ook een keer een klein laagje beslag in het cupje gedaan, daarna een schep appel-kaneel-suiker-mengsel en daarover weer een laagje beslag.
Resultaat waren echt overheerlijke mini-appeltaartjes. Ze waren ook een groot succes.
KJlinkt lekker allemaal. Ik had er nooit aan gedacht om iets lekkers aan de mix toe te vogen. ga dit het weekend eens uitproberen.
haha zo blijf je bezig he?
Ik heb ook een keer een klein laagje beslag in het cupje gedaan, daarna een schep appel-kaneel-suiker-mengsel en daarover weer een laagje beslag.
Resultaat waren echt overheerlijke mini-appeltaartjes. Ze waren ook een groot succes.
wauw dat klinkt echt geweldig bedankt voro het goede idee dit wil ik zeker te weten nog eens doen
super zeg
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Cup cake vullen