1

Onderwerp: Ruby Gloom voor vergeten verjaardag

In januari was een vriendinnetje van me jarig maar omdat ik haar verjaardag vergeten was (niet tot nu toe.. maar wel een paar dagen ;)) had ik haar een taart beloofd.

Ik vind het gezichtje zelf niet helemaal goed gelukt (met name de wenkbrauwen) maar de ex-jarige vond de taart gelukkig geweldig :) Pluspunt was dan wel weer dat ik voor het eerst de taart zonder vouwtjes aan de onderrand bekleed heb. Nu alleen nog een keer een paletmes kopen :D

Op en aanmerkingen zijn trouwens altijd welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EHIPIXSH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GQEQGRC8.jpg

Mijn taarten enzo =) *klik*

2

Re: Ruby Gloom voor vergeten verjaardag

Oooo Reza.... wat gaaf!!! Die ogen...

Ik ken die hele Ruby niet (waar is ze van???) Maar ik schat zo in dat Els volledig uit haar dakkie gaat bij het krijgen van zo'n taart.

En zwart... heeeeeerlijk om weer eens te zien!

TOP!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Ach jee, wat een schattig taartje is dit.
Prachtig gedaan ook zo met die ogen.
Vind het een snoesje.
Mooi gemaakt.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

4

wow, stoere taart hoor. Heb je dat zwart zelf gemaakt, of kant en klaar zo gekocht? Het lukt mij nl nog wel om een klein stukje zwart te maken, maar een meer dan 50 gram begin ik niet eens aan... :D

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

Keetie schreef:

wow, stoere taart hoor. Heb je dat zwart zelf gemaakt, of kant en klaar zo gekocht? Het lukt mij nl nog wel om een klein stukje zwart te maken, maar een meer dan 50 gram begin ik niet eens aan... :D

Meebesteld bij de webshop :) Ik had van tevoren op het forum al gelezen dat grote stukken zwart nogal lastig zelf te kleuren zijn, vooral bij fondant, dus maar geen risico genomen. De zwarte fondant van de webshop vond ik trouwens enorm fijn werken (superkneedbaar en niet scheurend) vergeleken met de andere kleuren die ik wel eens los gekocht heb (alleen rood en shell pink, voor mijn allereerste taart), maar dat is misschien toeval?

@ Koenie: Ehmm.. g

6

Leuk! Super leuk gedaan!

Groetjes Tweety!

7

Supermooie strakke taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

Wat een leukertje is dit!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Wat een leuke taart en wat een schattig meisje.
Heel mooi gemaakt en de kleuren zijn prachtig.

Ben zelf ook fan van zwarte taarten (hoop altijd nog op een zwarte bruidstaart) maar ik kleur het gewoon zelf hoor lukt altijd prima.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

10

Wauw, gave taart zeg! Ik vind het plaatje echt heel erg goed gelukt.

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

11

Wat een mooie taart is dat geworden! En Ruby is heel goed gelukt :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

12

Ruby Gloom is van een (volgens mij) Amerikaanse ontwerper: Mighty Fine. Ze is, net als Emily the Strange en Scary Miss Mary een erg geliefd figuurtje voor op vooral tassen en accesoires in de gothic/punkscene. Eigenlijk is Ruby het gothic equivalent van Pipi Langkous qua waar ze woont etc. Ze woont alleen in een kasteel, en heeft daar vriendjes in de vorm van een kat (Doom), vleermuis (Scaredy Bat), spook (boo) en een vriendje (skull boy). Hoewel ze wel een tekenfilmserie hebben gepoogd op te zetten is dat nooit goed van de grond gekomen.
En ja, ik heb er dus ook een tas of 6-10, 2 portemonnees, een agenda, een adressenboekje etc. etc. van ;-)
Ik vind deze taart dan ook werkelijkwaar prachtig!
Overigens kan ik Ruby dus echt dromen, en het gezichtje is erg goed. Ik kan me wel voorstellen dat je het gevoel hebt dat de wenkbrauw niet helemaal klopt, die loopt maar haar iets meer in een boogje. Maar echt, dat ziet alleen iemand die d'r overal bij tegenkomt hoor ;-)
En Kaatje, je kan altijd een mooie bruidstaart voor mij maken tegen die tijd dan ;-)

13

Wat een pracht zeg, en wat mooi gemaakt, ik ken het figuurtje niet, maar jee wat heb je dat goed gedaan

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

14

Heel leuk, ik vind de kleurencombi ook geweldig...zwart met rood...top!

Je kunt mijn taarten bekijken op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG

15

Heel leuk gemaakt. Ik vind je wenkbrauwen en gezichtje goed gelukt. Ja en koop maar snel een paletmes ;) werkt perfect :thumb:

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

16

Wauw....wat een schattig bekkie...mooie grote ogen...dat is een leukerd om te krijgen...hi hi hi hi hi hi hi hi....als iemand mijn verjaardag nou vergeet...krijg ik dan ook zo'n mooi taart???

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

17

wat een leuk taartje...

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

18

Sarakim schreef:

En Kaatje, je kan altijd een mooie bruidstaart voor mij maken tegen die tijd dan ;-)

:lol: Afgesproken!!!! Ik hoor het wel als het zover is ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

19

Te gek zeg! Lijkt me geen makkelijk plaatje!

20

O wauw, wat gaaf!
Die kleuren vind ik super en Ruby ook (ik kende haar nog niet, maar ze is leuk!!!)

21

Ik vind het een stoere taart zelfs! Mooi gemaakt. Maar hoe zit dat nou met grote stukken zwart? Krijg je daar nou zwarte tanden van? Dat heb ik es ergens hier gelezen............

22

Ik heb dat nooit gehad hoor :) Wel gehad dat mensen het enger vinden om te eten, of meteen het rare idee hebben dat zwart wel ergens naar zal smaken (Drop ofzo).

23

smarianne schreef:

Ik vind het een stoere taart zelfs! Mooi gemaakt. Maar hoe zit dat nou met grote stukken zwart? Krijg je daar nou zwarte tanden van? Dat heb ik es ergens hier gelezen............

Ehm.. ik heb er niets van gemerkt en we hebben met vier man van de taart gegeten dus als je er echt behoorlijk zwarte tanden van zou krijgen was het ongetwijfeld wel iemand van ons opgevallen ;)

24

Heel mooie taart! Toen ze deze taart zag had ze je gelijk vergeven zeker?

25

Who is Ruby? But who cares? Ze is heel mooi!! Prachtige taart!!

Zwart geeft niet af hoor!! Wel als je botercreme kleurt!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!