Re: Eindelijk van dat diploma zwemmen af...
Mag ik ook nog ff c overdoen en zo`n taart krijgen. Erg leuk gedaan. Ook die a en b die in het water drijven.
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eindelijk van dat diploma zwemmen af...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mag ik ook nog ff c overdoen en zo`n taart krijgen. Erg leuk gedaan. Ook die a en b die in het water drijven.
Tjeeee, wat een gave taart zeg!
Gefeliciteerd met je zoon! En wat een prachtige taart zeg! Schitterend!
Dat is wel een reden voor een supertaart. Nigell blij met zijn diploma en jij blij met dit hoofdstuk, wat zeg ik...., boek dat gesloten kan worden ! Je zal heel wat tijd in dat zwembad hebben doorgebracht. Leuke taart !
Dat is een hele tijd zwemles geweest met vier kinderen! Maar als ze met zes het C-diploma al halen, is het toch heel vlot verlopen! Dan mag je wel een heel mooie taart op tafel zetten. Nigell's wens is zeker vervuld! Prachtig!
Jeetje Dolores wat een schitterende taart !!! om jaloers op te worden..:O
Super leuke taart, en nog gefeliciteerd, hij is zo gaaf, heb er al ik weet niet hoe vaak naar gekeken
Gr Bettie (leerling van je zus) hahaha
Wow...supercool !!!
Oooo wat mooi! Die dolfijn die met de C op z'n snoet balanceert is geweldig!
dat verdiend een hele mooie hoge taart en dan inderdaad een stapel om te vieren dat ze allemaal hun diploma hebben,die van mij is nog maar net 4 mnd bezig en dan moet de jongste ook nog als ze 4 is geweest,pff,en het is zo lekker warm in dat zwembad,maar daar ben jij vanaf.
dat verdiend een hele mooie hoge taart en dan inderdaad een stapel om te vieren dat ze allemaal hun diploma hebben,die van mij is nog maar net 4 mnd bezig en dan moet de jongste ook nog als ze 4 is geweest,pff,en het is zo lekker warm in dat zwembad,maar daar ben jij vanaf.
Veel suc6 met dat warme zwembad...pfff...ben echt blij dat ik er van af ben... 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Eindelijk van dat diploma zwemmen af...