Onderwerp: Eerste in hele lange tijd: smurfenhuis
Hele tijd niets meer geplaatst, erg druk, erg veel last van RSI, dus het zat even niet mee... Vandaar ook weinig reakties van mijn kant op soms wel heel mooie taarten!
Ik had de kinderen een paar weken geleden in mijn klas gezegd dat als ze _allemaal_ een voldoende zouden hebben op de toets, dat ik dan zou trakteren. 3 Week later, iedereen voldoende op een dictee... roept er gelijk een: "Zeg meester, dat wordt trakteren..." (dat onthouden ze dan weer wel, he).
Nou vooruit dan maar, morgen gaan we deze met z'n allen opeten:

Gevuld met chocoladebotercreme en aardbeienjam.
Het zijn twee prinsessenjurken opelkaar, al met al een heel gevaarte... 't Was een ramp om de marsepein om de onderrand van de hoed heen te vouwen. Iemand een tip?
Het kleine smurfenhuisje zijn twee cupcakes opelkaar, bedoeld voor een leerling die een koemelkallergie heeft en dus veel van de grote taart niet mag hebben.
Nog een puntje, al met al zit er voor zo'n kleine € 30,- aan materiaal in deze taart (eigenlijk zijn het er natuurlijk twee). Iemand nog een idee hoe dit minder zou kunnen worden? Op deze manier is het wel een hele dure hobby 
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

dat was echt afzetterij, maar het was voor kerst en ik was wanhopig