1

Onderwerp: Huidskleur fondant

Ik vroeg me af hoe die mooie huidkleur gemaakt wordt bij bijvoorbeeld geboetseerde babietjes of elfjes. Ik zag op Ebay een speciale "Fairy Icing color set" met daarin dus een huidkleur potje. Maar dat leek wel bruin. Dus is het dan gewoon een ieniemienie beetje bruine kleurpoeder bij de witte fondant doen?

Ik ben benieuwd wie het weet. :)

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

2

Re: Huidskleur fondant

Ik gebruik de creamy peach van wilton ervoor. En geloof me... ik ben niet de enige :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

*opschrijven*

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

4

Alles opschrijven Anne Brith! Als je een keer in NL bent bestel je gelijk een boel bij de hebshop. Want je mag als eigen bagage 175 euro invoeren zonder tax te betalen, terwijl dit bij versturen maar 45 euro is. In NL dan, ik weet niet hoe dat in Noorwegen is, maar dat zal vast net zo werken.

Groetjes, Carin

5

Carin schreef:

Alles opschrijven Anne Brith! Als je een keer in NL bent bestel je gelijk een boel bij de hebshop. Want je mag als eigen bagage 175 euro invoeren zonder tax te betalen, terwijl dit bij versturen maar 45 euro is. In NL dan, ik weet niet hoe dat in Noorwegen is, maar dat zal vast net zo werken.

Ik heb 3 jaar bij de KLM gevlogen en weet hoe ik dat moet doen om zoveel mogelijk mee te krijgen hihi....

Maar het erge is...dat ik niet kan wachten totdat ik weer in NL bent en hoop zoooo dat iemand een workshop geeft ...maar dat zal denk ik niet lukken midden in de vakantie... :(

wel zal ik als een gek shoppen denk ik .... alleen dat we 7 euro voor icingcolours moeten betalen hier is al erg genoeg...

dus mijn portemonne gaat gevuld naar Nederland hehe  :D :D :D

6

Ik doe het met roze, wit en wat bruin door elkaar mengen. En dat bijvoegen wat je nodig heb om de goede kleur te krijgen

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Oke, hartelijk bedankt voor de tips! :)

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

8

Anne Brith schreef:

dat ik niet kan wachten totdat ik weer in NL bent en hoop zoooo dat iemand een workshop geeft ...maar dat zal denk ik niet lukken midden in de vakantie... :(

Wanneer ben je in nederland dan? Misschien kunnen wij wel een dagje samen frobelen?

Groetjes, Carin

9

Carin schreef:
Anne Brith schreef:

dat ik niet kan wachten totdat ik weer in NL bent en hoop zoooo dat iemand een workshop geeft ...maar dat zal denk ik niet lukken midden in de vakantie... :(

Wanneer ben je in nederland dan? Misschien kunnen wij wel een dagje samen frobelen?

Ik denk dat we rond 21 juli aan zullen komen en blijven 14 dagen...of 3 weken...

anders gaan we ook 29 september tot 4 oktober ( bruiloft)

was natuurlijk supergeweldig als ik wat kunstjes van jou zou leren... :D

10 Laatst bewerkt door Carin (09-03-2008 21:48)

Wij gaan 26 juli op vakantie. Dus net daarvoor moet lukken.
Eind september/begin oktober zijn wij niet weg.
Dus het is aan jou. Laat me maar weten of je wilt en kunt. Ik weet ook niet waar jullie verblijven in NL, of dat een beetje bij mij in de buurt is :s.

Groetjes, Carin

11

Carin schreef:

Wij gaan 26 juli op vakantie. Dus net daarvoor moet lukken.
Eind september/begin oktober zijn wij niet weg.
Dus het is aan jou. Laat me maar weten of je wilt en kunt. Ik weet ook niet waar jullie verblijven in NL, of dat een beetje bij mij in de buurt is :s.

ik stuur je een mail...