Re: De eerste 4, Dolfijnen, 16 jaar, Retro en Plop
Mooie taarten,je retro blijf ik gaaf vinden,jij plop,hij is heel goed gelukt,mooi hoor!
De andere taarten zijn ook super.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste 4, Dolfijnen, 16 jaar, Retro en Plop
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mooie taarten,je retro blijf ik gaaf vinden,jij plop,hij is heel goed gelukt,mooi hoor!
De andere taarten zijn ook super.
Allerliefste Bien... 
Wat heb je een prachtige taarten gemaakt...
"Kijk schat" - sprak Edwin zojuist naast me op de bank- "dat is nog eens een strak en goed afgewerkt exemplaar". En daar heeft ie ook helemaal gelijk in, de retro is inderdaad het aanzien waard!
Plop is geweldig... het verhaal erachter is al grappig (ik ben deze maand jarig en eigenlijk zou ik wel een Pinkeltje taart willen...). Vind het mooi te zien hoe de steeltjes vande bloemen doorlopen naar de volgende laag. Ook de kleur vind ik mooi!
Dan het bierdopje. 'Simpel' (ik weet beter, dat weet jij ook...) maar o zo mooi en superglad... en "eindelijk 16" says it all...
And last but not least de dolfijntaart... mens... wat een beauty... ik zou me al het ongans werken aan 1 dolfijn... jij knalt er 'gewoon' even 3 op. Die tegeltjes ernaast zijn ook leuk.
Al met al, en zo begon ik ook dit verhaal, prachtige exemplaren met een hoog "Bien"-gehalte. En ik eindig dan ook met de volzin:
"Ik mag niet alleen Bien, maar ook haar taarten graag zien!"
Wauw....prachtige taarten...wat heb jij het druk gehad...
Kan zelf ook niet goed nee zeggen...zal bij meerdere een bekende uitspraak zijn...hi hi hi hi hi hi hi
Suc6 met je 5e taart...ben benieuwd...
Hahahaha, schat, wat een heerlijke reactie weer!!
Mag ik je verjaardagstaart maken???? Doe ik het samen met Miekje??? Want eigenlijk kunnen we natuurlijk niet meer onze eigen verjaardagstaarten maken. Voor ons moet het natuurlijk ook een verrassing blijven!?!?!?
Laat me nog even weten wanneer de grote dag precies is!!
Oh Bien...wat zijn ze leuk geworden.
Wat is Kabouter Plop bij jouw mooi gelukt, in November bij had ik problemen met dat puzzel plaatje. Maar bij jouw is die echt gaaf.
Allemaal strak en leuk en goed bij de persoon uitgezocht!! Vind die dolfijnen super!!
Ze zijn allemaal heel mooi geworden.
En de Hoge Devel? Daar woon ik in de buurt!
Jeetje Bien,
wat een productie weer, mn complimenten, ik doe t je echt niet na zoveel taarten in 1 weekend! En stuk voor stuk mooi, maar we zijn ook niet anders van je gewent!
Tot snel!
x Amy
Mooie taarten, die dolfijnen zijn super. Ze springer er zo uit hahahaa
Het leukste vind ik nog wel de Plop-taart haha ook een volwassen mens blijft altijd een beetje kind toch?! haha 
Wat heb je weer prachtige taarten gemaakt zeg, die dolfijnen, geweldig
Wat een mooie strakke taarten.
Hilarisch dat een veertigplusser een Ploptaart besteld voor zichzelf 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste 4, Dolfijnen, 16 jaar, Retro en Plop