1

Onderwerp: Wat onder de taart??

Goedenmiddag!

Ik heb als beginner even een vraagje. Wat hebben jullie onder de taartbodem gedaan als je het kapsel hebt gebakken?? Als je dus de taart uit de springvorm hebt gehaald en je wilt um gaan vullen en bekleden? Bij mij staat nu nog de bodem van de springvorm eronder, en ik heb de taart dus al gevuld en bekleed. Maar naar mijn idee is dat niet zoals het hoort. Hoe doen jullie dat?

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

2

Re: Wat onder de taart??

Zelf ben ik er ook nog niet zo bedreven in, heb er nu steeds een taartkarton onder staan en draai die in het rond om te vullen/bekleden. Dus spiek even mee.

Groetjes Cassidy

3

Ik zet ze nadat ze zijn afgekoeld op een taartkarton. Dan leg ik (ooit een tip hier) onder de rand van de taart reepjes bakpapier zodat het taartkarton niet vies kan worden tijdens het vullen/afsmeren/bekleden. Eenmaal bekleed dan haal ik die stripjes weg en ..... heb ik een vlekkenloos taartkarton (al dan niet bekleed met folie/inpakpapier met folie)

4

Dank je wel Nathalie, want dat is een goede tip natuurlijk! Dat zal ik volgende keer ook eens uitproberen! :)

Groetels, Annette
* Don't live faster than your Guardian Angel can fly *

5

Als het voor een "ander" is doe ik het op een taartkarton. Als het voor onszelf is dan maak ik hem rechtstreeks op een taartplateau.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl