Re: Voor hun allerlaatste trouwdag samen
Jeetje zeg, wat moet dat een raar gevoel geweest zijn om deze taart te maken!
Het is wel een hele mooie taart en je kunt de liefde zien die je erin gestopt hebt!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor hun allerlaatste trouwdag samen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jeetje zeg, wat moet dat een raar gevoel geweest zijn om deze taart te maken!
Het is wel een hele mooie taart en je kunt de liefde zien die je erin gestopt hebt!!
Heel mooi, maar wat heftig zeg!
Meid je hebt er een prachtige taart van gemaakt, echt hoor. Ik weet zeker dat ze er superblij mee zijn! Erg moeilijk allemaal zeg!
Mooie super taart en je verhaal erbij,wordt er bijna zelf helemaal emotioneel bij.
Wat een heftig verhaal! Ik kan me voorstellen dat je dan je mooiste taart ooit wil maken. Nou hij is mooi geworden hoor. En met alle liefde gemaakt. En dat is nog veel belangrijker.
Wauw dat heb je heel mooi gedaan hoor. Wat moeilijk zo met je tante......heel veel sterkte de komende tijd ook voor de rest van je Familie!
Wat heb je een mooie taart gemaakt voor een heel bijzondere dag! Ik krijg er een brok van in mijn keel...
Hij is prachtig sigrid, en wat fijn dat je het voor ze hebt mogen doen!
Wat een ontzettend verdrietig verhaal bij deze prachtige taart.
Ik hoop dat je ze op hun laatste trouwdag laat stralen met je taart.
Hij is misschien niet zoals je m zelf in je hoofd had, maar ik weet zeker dat je oom en tante m prachtig vinden zoals je m gemaakt hebt, heel stijlvol
Slik... Ik weet zeker dat dit het mooiste taartje voor ze is... Sterkte....
Het is een prachtige taart geworden. Ik hoop dat ze een hele mooie dag zullen hebben. Veel sterkte.
Groetjes Natascha
Wat een triest verhaal en wat een prachtige taart!!
Ooooh...wat een moeilijke opdracht voor je...jeetje...valt niet mee...ik wens je veel sterkte de komende tijd...de taart is prachtig en je hebt zeker je stinkende best gedaan hoor...mooi de robijnrode accenten...het is met veel liefde gemaakt voor een geliefde...
SLIK!
Wat mogen we toch gelukkig zijn als we gezond zijn en van elkaar mogen genieten!
Voor alle mensen die op dit moment hetzelfde meemaken: heel veel sterkte toegewenst!
Je hebt een hele mooie taart gemaakt, en ik denk dat door de liefde die je er in hebt gestopt, je oom en tante hem heel speciaal zullen vinden.
***zucht****
Lieve groetjes, Mireille
Het is een mooie stijlvolle taart en met liefde gemaakt.
Heel veel sterkte, wat heftig.
Maar de taart is een supermooie, mag je trots op zijn!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Voor hun allerlaatste trouwdag samen