Re: Julius 1 jaar!!! o ja, en nog een voetbaltaart :D
Julius is prachtig !!!!
http://www.standaarduitgeverij.be/boeke … 9002239533
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Julius 1 jaar!!! o ja, en nog een voetbaltaart :D
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Julius is prachtig !!!!
Even vragen hoor Anette, die bootjes en die autootjes zijn dat uitstekers of heb je die uit de losse pols gesneden?
Neeee daar had ik helaas geen uitstekers voor.. ik zocht op google naar een plaatje van een simpel autootje of bootje maar kon dat helemaal niet vinden, dus toen heb ik zelf een simpel autootje en bootje getekend en die uitgeknipt en uitgesneden. De vliegtuigjes heb ik ook zomaar wat gedaan. Eerst leken het meer vliegende vissen
maar later ging het gelukkig toch steeds meer op een vliegtuigje lijken 
Wow Annette, wat een supersjieke prachtige stapel is het geworden zeg, ik zie dat jij (net zoals Ka en ik ) ook helemaal geinspireerd bent door Sharons Sugar Shack stijl... of heb ik dit nu mis?
Ja dat zie je goed Lara
Ik vind die stijl echt super mooi 
Allemaal bedankt voor de leuke reacties!
Prachtig!!!
Wat een chique taart, prachtig!! De voetbaltaart vind ik ook geweldig, een om te onthouden!
De taart voor Julius vind ik erg chique...en je voetbal taart is een toppertje...
Ik wilde dat ik je buurmeisje was ......
Wat een lieve taart, mooie kleuren en die vliegtuigjes in de lucht, super.
en ach ja, voetbal he, maar weer schitterend gemaakt..
Ze zijn leuk!!!! Hartstikke geweldig.
heel stijlvol en klassiek ontwerp (ik moet zeggen dat ik meer in ben voor hevige kleuren maar in zijn stijl h
Wat een super chique stapel! Heel mooi, vooral die vliegtuigjes op draad vind ik geweldig! 
Oooo die taart voor Julius is echt heel mooi! Die kleurencombi is prachtig en die vliegtuigjes zijn zo snoeperig!
Die Ajaxtaart ziet er ook prachtig uit.
Gaaf die kleuren voor de taart van julius,is weer wat anders,leuk ook die bootjes,top.
Leuke taarten!
echt heel erg mooi.
maar hoe heb je de vliegtuigjes gemaakt.
Vind dit namelijk erg leuk voor op de taart van mijn zoontje.
Mooie jongenskleuren!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Julius 1 jaar!!! o ja, en nog een voetbaltaart :D