Onderwerp: I'm back!! Mijn eerste bestelling sinds de operatie
edit Jozien: Let op, dit is een 'ouwetje'!
Vorige week kreeg ik een mailtje via mijn website of ik voor morgen nog een taart kon maken. Natuurlijk kan dat, ik was toch al van plan om weer rustig te beginnen. Ze had me gevonden via hyves waar ik sinds kort een taartenhyves heb van mijn taarten. Waar hyves dus al niet goed voor is
Afgelopen maandag kreeg ik de reserveknuffel om na te maken en dat was best wel een werkje, maar wel weer heel erug leuk om te doen!! Ik had wat teveel beslag en heb er een berenhoofdje bijgemaakt voor de jarige job die 1 jaar wordt.
De opdracht luidde ook nog, er moeten veel dingetjes op zitten, want de kinderen moeten wat te pulken hebben. Vandaar de extra bloemenrand aan de bovenkant.

Een kiekje van de bovenkant. Het labeltje moest er perse aan, want die heeft Hilde altijd in haar mond.

Dit is het totaalplaatje incl. de knuffel waar het om gaat.

Verder gaat het heel erg goed sinds de operatie. Afgelopen woensdag bij de fysio bleek dat de bewegelijkheid 100% is van mijn arm/schouder. Nu moet alleen de spierkracht weer opgebouwd worden, maar daar wordt hard aan gewerkt
De ribben zijn nog wel behoorlijk beurs, maar ja wat wil je als ze twee ribben verwijderen en op de rest staan te leunen. Maar we zijn er weer in elk geval!!
Ik ben zoooo blij dat ik me weer op de taartjes mag storten, ik voelde me vanmiddag als een vis in het water met weer een opdracht!!
Sorry voor het geklets weer 
edit: Sjongejonge, je kunt zien dat ik niet meer gewend ben om te showen
. Vulling 1 laag zwitsere room en 1 laag aardbeienjam.
Omdat ik meerdere vragen kreeg, ook uit mijn familie, waar dat beertje nou van gemaakt is nog even een close upje ervan. Ik heb eerst een beertje gevormt van marsepein en toen met de sugar shaper sliertjes gemaakt en erop geplakt. Ja was wel even een werkje, maar het resultaat mag er dan ook zijn toch? 

Mijn website: www.cakesenzo.nl