1

Onderwerp: Help puzzel vraagje

Hallo,

Ik wil een beetje gaan oefenen met puzzelen en wel een beetje 3d puzzel. Heb het hier eens gezien. Maar kan het niet vinden. Hoe ga ik het mooist te werk?

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Help puzzel vraagje

http://www.felicitaartjes.nl/
dan ff how to
su7

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

3

Ja die kende ik al.. Maar dan nog gaat het niet zoals ik wil.

Ik bedoel ik maak een paashaas en wil de snuit bol en de voeten uitlaten steken.

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Dat moet je gewoon een beetje op gevoel doen en boetseren, dan leg je hem waar je hem wilt hebben en kan je er nog wat afsnijden als dat nodig is.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

5

Zie nieuw troetelbeertje in taarten parade. Zo bedoel ik het een beetje

hoi jolanda

het troetelbeertje is van mij ik heb maar wat geprobeerd het is mijn derde puzzeltje pas heb eerst de stukjes uitgesneden en redelijk op zijn plek gepuzzeld ( zodat het nog herstelbaar is omdat je het 3d er nog moet onder brengen )  en ben met een beetje gevoel het 3d effect gaan maken en zoals het snoetje en de oortjes heb ik geboetseerd en toen erop gezet en de rest ben ik hier en daar eronder een beetje gaan verdikken wat ik dikker wilde hebben zeg maar (snap je me nog)

als je nog vragen heb hoor ik het wel als ik ze kan beantwoorden natuurlijk ben ook nog maar een beginnertje

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

7

Het is gewoon heel moeilijk om dat schriftelijk uit te leggen. Je leert het volgens mij het gemakkelijkst als je het ziet doen.

Ikzelf heb het door oefenen en oefenen het 3-D er beetje bij beetje onder de knie gekregen. Wat mij ook geholpen heeft is afkijken van een foto (bv takel: een taart van Wendy erbij en dan op het oog proberen te evenaren)

8

Ik vind het oook erg moeilijk om te doen. Ik moet maar een workshop volgen. Ik ben gewoon beter in boetseren. Maar ik wil het puzzelen ook leren.

Ik heb er gisteren drie proberen te maken en die het ik weer verfrommeld ;) En vanmorgen 1 geboetseerd en die vind ik goed gelukt.

9

Frutsel-Daantje schreef:

hoi jolanda

het troetelbeertje is van mij ik heb maar wat geprobeerd het is mijn derde puzzeltje pas heb eerst de stukjes uitgesneden en redelijk op zijn plek gepuzzeld ( zodat het nog herstelbaar is omdat je het 3d er nog moet onder brengen )  en ben met een beetje gevoel het 3d effect gaan maken en zoals het snoetje en de oortjes heb ik geboetseerd en toen erop gezet en de rest ben ik hier en daar eronder een beetje gaan verdikken wat ik dikker wilde hebben zeg maar (snap je me nog)

als je nog vragen heb hoor ik het wel als ik ze kan beantwoorden natuurlijk ben ook nog maar een beginnertje

Ik snap het redelijk dus moet ik daar mee eens aan de gang vande week. Ik vind je troetelbeertje echt helemaal top.

10

Ga mee op workshop bij wendy,18juni savonds.Kun je zo meerijden..

11

ooh dat lijkt me superrrrrr. Ik ga je vanavond mailen. Ik moet nu weg.

12

mamavannova schreef:

Ga mee op workshop bij wendy,18juni savonds.Kun je zo meerijden..

Ik heb een mail weg naar Wendy dus wie weet zal ik je eraan houden ;) :lol: