Re: Mijn eerste bruidstaart!
Moet toch even reageren, ook al is alles al gezegd... Hij is geweldig Naara, je kunt zien dat er veel tijd en liefde in zit!!!
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Moet toch even reageren, ook al is alles al gezegd... Hij is geweldig Naara, je kunt zien dat er veel tijd en liefde in zit!!!
Mooi strak en prachtige roosjes. Afzonderlijk al schitterende taarten. Maar eenmaal opgebouwd, is het plaatje helemaal af!!!
WAUW...wat een prachtig geheel...mooie afwerking...ook de roosjes op de onderrand...niets nieuws voor jou, want dat is al tig keer gezegd...en toch is het werkelijk zo Naära...WAUW...
Hehe, maar toch is het nog steeds heerlijk om te horen!
Roosjes ging trouwens nog een drama aan vooraf. Ik heb al tig roosjes gemaakt en op zich is er niets moeilijks aan. Ik had nu 3 verschillende tinten om het wat extra's te geven dus wist wel dat het iets meer werk zou worden (3 keer uitrollen, het is fondant dus om de 2 roosjes moest ik alles weer opnieuw doorkneden).
Dus ik zaterdagochtend alles klaar gezet en ging met frisse moed beginnen. Helaas liep dat slecht af. 2 uur later zat ik in tranen want de rozen wilden maar niet lukken... Vraag me niet waarom want ik weet het nog steeds niet. Maar ze zagen er gewoon niet uit.
's Middags weer een poging gewaagd, weer niet gelukt. 's Avonds weer geprobeerd. Ja, de eerste roos lukte zowaar. Dus ik blij en verder. Maar bij nummer 2 ging het alweer gigantisch fout. Balen!
Zondag weer aan de gang gegaan (verzon steeds een andere "techniek" in de hoop dat het weer zou lukken), geen resultaat. Ik werd ondertussen steeds gestresster en vreselijke down. Mijn eerste bruidstaart, minstens 22 rozen nodig en de eerste roos had al 5 uur werk gekost. Dat ging ik dus nooit halen, moest immers nog meer doen dan enkel roosjes maken. Zondagmiddag weer geprobeerd, weer geen mooie rozen. Toen brak ik echt, pfff.
Maandagochtend zwaar onder de valium weer een poging gewaagd. Ja, hehe, het lukte zowaar een beetje. Voorzichtig verder gegaan en eind van de ochtend (1,5-2 uur later) had ik er 8 af. Nog te weinig maar in ieder geval iets. Had al verzonnen dat ik in het ergste geval maar 4 rozen per taart zou doen.
's Middags toen de kleine naar bed ging weer verder gegaan aan de rozen. Doorgewerkt tot het de hoogste tijd was om het avondeten te maken. Had toen 21 rozen dus was al iets geruster. Na het eten het laatste stukje gedaan en toen had ik er 25 af en kon geen rozen meer zien! 
Maargoed, uiteindelijk is alles dus goedgekomen. Maar tjonge jonge, wat een gedoe!!!
Kreeg trouwens het weekend via mijn moeder nog een kadootje van het bruidspaar. Ze hadden een mooie houten pennendoos voor me gekocht met een pen en vulpotlood (ook van hout) er in. Zowel doos als de pennen waren gegraveerd met hun namen en de trouwdatum. Op de doos stond ook nog Bedankt.
Echt superlief!
O, wat een stress over die rozen. Maar het is gelukkig goed gekomen, het resultaat is prachtig. Echt een taart om trots op te zijn!
WAUW, zucht....eigenlijk verder geen woorden voor, zoooo mooi.
Schitterend! Logisch dat je trots bent
, het is een plaatje geworden!
SUPER hoor....je mag trots zijn op jezelf...
Een beetje trots op je zelf nou wees maar veel trots op jezelf hoor want hij is werkelijk waar gewoonweg FANTASTISCH......wauw zo mooi en zo strak......groot gelijk van al die fotootjes......ik mag ook bruidstaarten maken ik hoop alleen maar dat ze bij mij net zo goed mogen lukken!
wat een prachtige taarten... echt heel mooi gemaakt. Super op die standaard!!
Wauw, wat ziet dat er professioneel uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste bruidstaart!