26

Re: bruidstaart

Mooie sjieke taart hoor!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

27

mooi Claartje!
wanneer kom je workshoppen?

28

Ik zie het kitcherige ook wel, maar wat geeft het, het is toch een mooie taart !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

29

Nou eh kitsch is tie niet hoor hij is wel ontzettend mooi, zo strak en die bloemen wat heb je dat fantastisch gedaan ik denk dat het bruidsspaar vast niet wist wat ze zagen.......

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

30

Nee bij mij betekend kitsch toch ook echt wat anders. Ik vind hem heel mooi.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

31

Claartje, het is een prachtige heel romantische taart geworden!! :Y :Y En nee hoor maak je geen zorgen, die mensen hebben nog nooit een kitschtaart (met goud/zilveren engelen en heeeeel veel kleuren ;) ) gezien!!
Je hebt een hele mooie taart afgeleverd hoor!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

32

Bedankt voor alle leuke reacties!!!! Als ik zelf een taart mooi vind ben ik tevreden en ik word gelukkig niet onzeker van commentaar van de opdrachtgevers. Toch is het natuurlijk altijd fijn om leuke reacties te horen als je zolang op een taart hebt zitten zwoegen. Ik heb nog geen reactie van het bruidspaar. Dat krijg ik eigenlijk nooit, jammer genoeg. Ik bak altijd voor dezelfde opdrachtgevers en spreek de bruidsparen nooit. Toch jammer.... ze zouden best eventjes een mailtje kunnen sturen!