Onderwerp: De eerste 4, Dolfijnen, 16 jaar, Retro en Plop
Deze waren dus niet gepland, had al weken 1 taart staan voor dit weekend (nr 5) en deze week kwamen er ineens 4 bij!!! En weer geen NEE zeggen he, wordt gek van mezelf.
Maar goed hier gaan we
Vader van het vriendinnetje van mijn dochter nam afscheid op zijn werk, hij is zwemleraar en in het logo van het zwembad zitten dus 3 dolfijnen.

Gisteren belde een vriendin van mij, heb je nog een taartje voor mijn zoon, hij wil niets bijzonders, maar goed ook, anders had ik toch echt NEE tegen haar gezegd. Op elk feestje wil ie altijd drinken, maar wij zijn bij de rugby erg streng, geen 16, geen acohol en dan doet ie het natuurlijk toch stiekem, alleen wordt ie altijd door ons gesnapt. Eenvoudig taartje dus.

En dan natuurlijk mijn buurman, is 44 geworden en buurvrouw was het helemaal vergeten te vragen. Nu zijn zij het die vanaf het begin taarten bij me besteld hebben en dankzij hun was ik nooit zover gekomen met taarten maken. Leuk detail, dit is mijn 100ste taart en mijn allereerste hebben zij toen de helft van gehad. Niet orgineel, copie van mijn Retro Stapel, maar vond hem zo leuk en perfect voor een man.

En deze taart is voor een dame die dinsdag ineens op mijn stoep stond, ze is morgen jarig en zocht een taart, dus ik foto's laten zien, zag al weer helemaal een retro taart voor me of een strik.......Ik weet wat ik wil, zegt ze......PLOP. Viel haast van mijn stoel, een kindertaart voor 40+!?!?! Maar goed, Plop kan ze krijgen.

Nu snel aan de gang met de 5e, waar ik dus al een paar weken naar uit kijk om te maken en ik ineens een stuk minder tijd voor heb.

Mooi zo die kleuren!!

Ook deze zijn weer harstikke mooi !