Onderwerp: snel testtaart voor in de diepvries
Ik had dus nog nooit een taart ingevroren en ik wilde wel eens weten wat het resultaat zou zijn na ontdooien. De biscuit is zelfgemaakt, de meringuebotercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » snel testtaart voor in de diepvries
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had dus nog nooit een taart ingevroren en ik wilde wel eens weten wat het resultaat zou zijn na ontdooien. De biscuit is zelfgemaakt, de meringuebotercr
Een hele leuke snel testtaart!!! Mooi gedaan!! Ben helemaal weg van je blinkende balletjes!!! En ondanks dat ik niet roze ben ingesteld vind ik een wel hele mooie combi!!!
:Y:Y
Oh ja, het invriezen is hier tot nu toe ook altijd goed gegaan 
Hee wat leuk al die blinkende ballen. Staat super. Een mooie snelle testtaart.
Inderdaad een leuke taart. Bij mij ging het laats wel fout, maar jullie bewaren ze begrijp ik in speciale kartonnen dozen?
In de diepvries zat er een grote plastic zak rond. Toen ik hem uit de zak heb gehaald, ging hij onmiddellijk in een kartonnen taartdoos (zoals bij de bakker) en recht in de ijskast. Daar heeft hij 24 uur in gezeten vooraleer ik hem heb aangesneden.
Super leuke taart! Zelfs de bling bling balletjes hebben het goed gedaan in de vriezer!
Wat een leuke snelle zeg !!!
He wat een schitterend taartje......het zij net soort pareltjes.....
Leuke taart en wat boffen dat hij er zo goed uit de vriezer kwam!!
Dat is een leuke testtaart!! Mooi ook met de parelmoer ballen!
Heel erg leuke taart met die glimballen erop, ziet er gelijk helemaal super afgewerkt uit zeg!! En super ook dat ie de vriezer zo goed overleefd heeft! :-D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » snel testtaart voor in de diepvries