1

Onderwerp: semi-bruidstaartje; moet ik er nog wat aan doen?

Morgen een vrijgezellendag-workshop (samen met Mirjam), dus een semi-bruidstaartje voor bij de koffie gemaakt. Vraag me af of ik er nog wat op/bij moet doen? Ook andere opbouwende opmerkingen zijn altijd welkom :)
(op de foto zie ik net dat z'n stropdasje scheef zit, dus die ga ik zo ff recht doen :P)

Onderste taartje is gevuld met champagne-botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

2

Re: semi-bruidstaartje; moet ik er nog wat aan doen?

Hij is lief, leuk, mooi!!

Misschien nog wat visjes in het water? Vlinders in het gras? bloemen bovenop de groene taart?

Maar je kan hem zeker ook zo laten!!! Hij is klaar om gegeten te worden!!!

Trouwens wat krijg jij je randje mooi strak!!! (die onderste is super strak, de bovenste daar hoort gewoon dat grasrandje bij!

3

Ik hou hier wel van, niet te druk.

De 'bubbels' en de kleine golfjes maken het af, anders was het water wat te strak geweest naar mijn idee.

Zo laten ook een optie?

4

Ik vind hem zo ook eigenlijk wel heel mooi. Gewoon een heel rustig en lief taartje.

5

Marsepein, Icecraft, ballina??? Toe maar. Hahaha.
Grapje hoor.
Nee, ik zou m zo laten.
Prachtig strak bekleed en dat mag gezien worden.
Je onderrandje is zeker mega strak zeg.
Leuk ook zo je onderbord in vorm geknipt.
Veel plezier morgen met je workshop en gr aan Mirjam.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

6

paloma schreef:

Leuk ook zo je onderbord in vorm geknipt.

Nou, ik heb er zelfs eentje in vorm gezaágd liggen, maar vond al m'n inpakpapier niet mooi bij het taartje staan, dus ik dacht dan maar wit erboven op te doen. Maar nou is mijn randje van het onderbord niet mooi en mijn smalle gekleurde tape is op :( Dus dan zo maar in de doos....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

niets meer aan doen zou ik zo zeggen.
hij is rustig en benadrukt het belangrijkste............het eendenbruidspaartje, met scheve stropdas :lol:
en ik moet toch weer bij je in de leer............voor dat superstrakke onderrandje

Alles goed???? nee 3 fout

8

Ik vind hem juist heel mooi zo, lekker rustig houden dan zie juist hoe mooi hij is.

9

Hij is super cute! Ik zou ook niets weten wat je er verder aan zou moeten doen, hij is geweldig.

Life is uncertain... do the wud first! ;)

10

Ook ik vind 'm mooi genoeg ! Leuk geheel weer met dat groen en blauw. Al een paar keer voorbij zien komen, maar dat wil ik zeker ook eens gaan doen, want het blijft leuk en voor zoveel dingen geschikt. Succes met de workshop.

Groet, Jolanda

11

H

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

ik vind m echt heel erg mooi.
je kan inderdaad nog wat frutsels erbij, ligt eraan wat je smaak is en hoeveel indruk je wilt maken :P

maar sowieso vind ik m echt prachtig...! dat grasrandje vind ik echt een applause waard :)

13

Hij is  superschattig. Eigenlijk heeft het niet echt meer iets nodig vind ik. Raar is dat he dat je weet dat ie zo goed is, maar dat je toch twijfelt of er dan toch niks bij moet.
Ja en als wij dan ook nog eens gaan zeggen dat het toch wel leuk is als er bloempjes of visjes bij moeten, tja wat doe je dan? Hhahaha...
Maarrr... ik denk da tik een leuke verdwaalde goudvis toch ook wel schattig er bij zou vinden hoor.
Succes morgen met de vrijgezellenworshop!

14

Tja moet er nog wat bij? Nu wordt het bruidspaartje heel erg benadrukt en dat is natuurlijk de bedoeling ;) Hooguit nog wat bloemetjes in het gras, maar ik vind hem zo ook al heel erg mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

15

Ik vindt het super mooi zo! Niks meer aan doen! Lekker strak, schattige eendjes .. top!

Groetjes Tweety!

16

ZOOOOO Laten is helemaal super goed!!!!!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

17

Ik vind hem ook precies goed, zo.

Maar wil je toch nog iets eenvoudigs... waarom herhaal je niet die 'pareltjes', en dan op de groene taart (bovenop). O ja, dat zijn waterdruppels... eh... nee dat kan niet op gras... nou eh... paar lieve lieveheersbeestjes, dan?

Laat je nog weten wat je hebt gedaan uiteindelijk, en wat men er van vond?

18

een bijtje of een lieveheersbeestje?

Gr. ingrid

19

Wat een lieffie !!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

20

Hij is werkelijk prachtig, natuurlijk zou je er nog wat bij kunnen doen maar ik moet zeggen dat hij zo ook al af is hoor het hoeft niet zeg maar!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

21

wat een lieve taart, heerlijke kleurtjes , zo steken de eendjes goed af; wat zijn ze mooi geboetseerd trouwens. voor mij hoeft er helemaal niks meer bij, ik hou wel van eenvoud

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

22 Laatst bewerkt door karentje (08-03-2008 09:10)

Ik vind hem ook precies goed ! Het is een kunst om tijdig te stoppen.

23

Wauw wat een leukerd. Ik vind het juist wel iets extras hebben een scheve stropdas.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

24

Erg leuk geworden, ziet er supersuperstrak uit Marianne!! :Y Enne iedereen heeft zijn eigen stijl h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

25

ik vind hem schattig zo! Doordat hij niet zo vol is, vormen de eendjes echt het hoogtepunt. Je randje gras vind ik echt heel leuk en ik ben erachter gekomen dat ik ook zo'n randjesuitsteker heb! Ik vond dat niet zo'n mooi randje, maar om er gras mee te maken is het geweldig!