Re: Roze monster!
Jaa deze is echt leuk,'gelukkig dat je 'm alsnog laat zien. Zou zonde geweest zijn als we deze gemist hadden 
http://www.mijnalbum.nl/Album=EWYPLIKG
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze monster!
Jaa deze is echt leuk,'gelukkig dat je 'm alsnog laat zien. Zou zonde geweest zijn als we deze gemist hadden 
Hai! Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! 
:D:D:D vind hem geweldig!! Ben benieuwd hoe de taart eruit ziet (zonder botercreme) Hoe heb je bijvoorbeeld de armpjes bevestigd?? Mooi hoor!!!
De armpjes zijn mergpijpen met ijslolliestokjes in de cake gestoken (cake is in de wondermold-vorm). Helaas zakten ze op een gegeven moment een beetje uit, dus heb ik ook nog maar halve stokjes aan de onderkant gemaakt, zodat het daar een beetje op kon steunen...
heeeel orgineel! Ben je daar lang mee bezig met dat spuiten?
Dat spuiten viel me heel erg mee! Ik denk dat het ongeveer een uurtje gekost heeft... 
Wat leuk zeg haha!!
Oh, wat een geweldig, lekker, roze monster!!
Wat een grappige taart! Leuk!!
Echt heel grappig !!!
Die is leuk!!!
Hahaha, die is leuheuk!!
Die is geweldig zeg! Super verzonnen
Megacool. Is dat met botercreme gedaan?
super cool die ga ik lenen
mn vriendin wilde namelijk voor haar vriend die minimosters van debbie brown maar heb het zo druk dit weekend dat het maar een groot monster word en ik had een beetje weinig inspiratie maar nu niet meer bedankt he
hihiihi
groetjes debora
Deze is geweldig! Hoe heb je die armen zo gekregen??
Hihi, die is gaaf! 
Wat GAAAAAAFFFF zeg.Erg leuk gedaan! 
Whaha, meesterlijk!!! Ik wil wel weten waarmee je gespoten hebt. Botercreme of van dat spul dat hard wordt (tja beginner, he?)
Ha daar istie!
Leuk dat je ook bent aangemeld!
EEn mooi spuitwerk voorbeeld helemaal in mijn straatje!
groet,
saskia
Haha wat een leuk monster! Hoe heb je zijn armen zo gekregen? Leuk om te krijgen zo'n taart!
hoi
leuke taart
ik ben nog een beginner en misschien is dit wel een domme vraag maar je hebt hem gemaakt met botercreme toch.
kan dit dan met de mix van de webshop of een andere variant.
en spuit je het er dan op net als dat je met slagroom doet.
ik wil dit ook weleens proberen heb ik nog niet gedaan,wel met fondant,marsepein en slagroom maar dit lijkt me ook erg leuk om te doen.
alvast bedankt.
groetjes van miranda
Haha! Wat een reacties! Bedankt allemaal!
Voor degenen die het nog wilden weten: de armen zijn gemaakt van mergpijpen, in de cake gestoken met ijslolliestokjes (verpakking van 100 bij de wibra voor 50 ct.!
Heel handig!). De 'vacht' is van botercreme gemengd met monchou. Botercreme met mix gemaakt (250 g boter) en 2 pakjes monchou (+ extra poedersuiker). Erg lekker, dus probeer het ook eens! 
Wat super leuk zeg!!!
Heel leuk.....een lief roze monster
Haha... die maakt me heel vrolijk!
Heel gaaf gedaan!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Roze monster!