Onderwerp: Kan dit: dummy bekleden met...
...DAS klei
Ik heb geprobeerd het uit te rollen en dat gaat wel... zij het errug (lees: h
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Kan dit: dummy bekleden met...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...DAS klei
Ik heb geprobeerd het uit te rollen en dat gaat wel... zij het errug (lees: h
DAS klei kan je bevestigen met een klein beetje water, ook scheurtjes kan je ermee herstellen, het is wel een moeilijke klei om mee te werken, zelf gebruik ik liever fimoklei.
Wat je kan doen om het piepschuimrelief weg wil hebben is even bekleden met aluminiumfolie of droog oase gebruiken. succes ermee
Waarom gebruik je niet gewoon fondant Carin? Dat kan je ook h
Fimoklei had ik niet in huis en DAS wel. Op zich was het wel uit te rollen, maar daarna wat lastiger strak om de dummy te krijgen. Maar ik kon het immers niet plakken.
Fondant... tsja... blijft dat jaren goed dan??? De taart moet jaaaaren mee namelijk dus ik durfde fondant niet aan.
De "taart" is al af, maar er volgt er nog eentje. En aangezien ik het toch wel jammer vond dat 'ie niet werd zoals ik bedacht had... wilde ik het hier toch eens vragen.
Waarom gebruik je niet gewoon fondant Carin? Dat kan je ook h
Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl
Ria heeft een dummy gemaakt die ze aan de life&cooking kok had gegeven. Die stond al een jaar bij haar, zei ze. Dus, volgens mij komt dat wel goed, het droogt helemaal uit, af en toe wel even afstoffen.
Is het geen idee om het met PlayDoh klei te doen? Dat vind ik qua structuur het meest overeen komen met marsepein en dat is er ook in ontzettend veel leuke kleurtjes....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Kan dit: dummy bekleden met...