1

Onderwerp: Harry Potter

LET OP: DIT IS EEN OUD TOPIC!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETS46M3K.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KB4PAJJG.jpg

Niet alleen cupcakes voor neefje maar ook deze. Waarom Harry Potter, omdat hij regelmatig bij mij logeert en ik wel es 8er de laptop zit en hij dan mooie taarten ziet en altijd weer vraagt.......kan je álles eten? Ik ja antwoord. Kan je dan ook álles maken? 'bijna alles wel'. Hij weer......misschien Harry Potter dan ook wel......
Bij deze dus.
Hij is beslist niet perfect, hier en daar een naadje, daarom ook even een foto van boven af maar helaas niet duidelijk bij avond licht, en weer het zwart wat ik zo vlekkerig vind. Moet ik um nog dusten? Met zilver of parelmoer?
Vulling simpel; zwitserse room en aardbei jam (light ;))

Groet van Marianne

En nou een geboortetaart. Zo heb je een week geen taart en zo heb je dr 4....

2

Re: Harry Potter

Op de foto niets te zien van de schoonheidsfoutjes. Je gaat lekker, Marianne ! Niet alleen qua produktie maar ook qua gevarieerdheid. Petje af. Deze puzzel is ook weer goed geslaagd. Heb je al reactie van je neefje?

Groet, Jolanda

3

Nou, schoonheidsfoutjes zie ik zo snel niet hoor: mijn eerste reactie: Wauw, die is goed gelukt!!!

(misschien een tipje voor de volgende H.P.-taart: de bezem een ander kleurtje geven dan de broek ;), dan valt ie iets meer op)

Ik zou niet gaan dusten, dan heb je kans dat je nog meer vlekken gaat krijgen dan dat je nu zegd te hebben. Zo laten dus!!!! :thumb:

4

Een mooie puzzel heb je gemaakt van HP, daar gaat je neefje heel erg blij mee zijn!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Wauw, wat heb je dat mooi gepuzzeld zeg. Mensen gezichten zijn echt niet makkelijk en dat heb je goed uitgevoerd. Harry lijkt zo van zijn taart af te vliegen met zijn nimbus 2000

6

Wauw wat mooi gepuzzeld, wou dat ik het kon.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Mooi gedaan,ziet er toch geweldig uit,straks vliegt hij nog van de taart af.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

Een hele leuke harry potter!!!

10

Wow. super Harry Potter zeg! Knap gemaakt!

Groetjes Tweety!

11

Hele mooie Harry! Je bent lekker bezig met van die mooie taarten!

12

hele knappe harry ;)
heel erg leuk hoor :)

13

Je zou niets zeggen van een schoonheidsfoutje hoor, ik heb sinds kort die sparkles in poedervorm dus en daar krijg je wel hele mooie maar niet te overheersende effecten van. Maar zo laten is ook super.......knap!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

14

Goed gepuzzeld zeg!

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

15

Mooi gepuzzeld zeg. Maar waarom vlekt hij zo? Heb je met zwart geverfd? Want zwart gemengde marsepein vlekt toch niet zo?
Of wordt dat niet zwart genoeg?

leuk!

17

Wat mooi gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

18

Mooi hoor.

Groetjes, Elly

19

Ik vindt m helemaal geweldig en je neefje ongetwijfeld ook!! Daar gaat t toch om!

mama alweer taartje maken??? Ja schat, mama gaat weer een taartje maken :)