1 Laatst bewerkt door Evelien (05-03-2008 23:38)

Onderwerp: bruidstaarten

Hoi allemaal,

Drukke weken zijn het hier en mijn bezoekjes aan het forum zijn momenteel minimaal. :(

Het gaat ook bij mij niet altijd helemaal goed... Eerst vergeten dat ik het kapsel nog bij de bakker moest halen en daar kwam ik op zaterdagmiddag 16.55uur achter... (Ik was bezig met het maken van de rozen, had het bruidspaartje al klaar staan en de cr

2

Re: bruidstaarten

fiew, is dat goed afgelopen met de bruidstaart! ik vind ze er allebei super uitzien hoor!

3

Mmm, het werd een vlugge.....en dan zo'n resultaat ! Dat hoop ik nou ook ooit nog eens te bereiken ! En verder: het bruidspaartje is natuurlijk wel helemaal geweldig, ondanks alle ellende die eraan vooraf ging. En, kapsel van de bakker?? Ivm met het formaat?

Groet, Jolanda

4

OOooo, Eef... wat een verhaal!!!!! Getsie...

Ik ben benieuwd waarom je het kapsel nog bij de bakker moest halen... doe je dus blijkbaar niet zelf? Vanwege.... eh...?

Het paartje, de rozen eromheen en de verjaardagstaart "van die middag" zijn werkelijk prachtig, schitterend, weer geweldig mooi afgewerkt... wauw... heel knap gedaan!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

Ik wou dat ik zulke mooie vlugge taarten kon maken, ze zijn werkelijk schitterend

Veel taart plezier

6

Balen zeg dat je het paartje opnieuw moest doen, maar je taarten zien er wel weer geweldig uit.
Wat is dat nou, die disc??? Is dat een kartonnetje met een geschulpt randje???

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

Wat een gedoe allemaal maar het is gelukkieg goed gekomen het zijn super taarten en die rozen....wauw

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

8

Koenie schreef:

OOooo, Eef... wat een verhaal!!!!! Getsie...

Ik ben benieuwd waarom je het kapsel nog bij de bakker moest halen... doe je dus blijkbaar niet zelf? Vanwege.... eh...?

Als je een eigen bedrijfje hebt mag je geen eigen kapsels meer maken. Tenzij je een prof. oven hebt (en die zijn erg duur)
Vandaar dat bv. Evelien,Peronne en ik de kapsels bij een bakker moeten inkopen.

Evelien, voor haast werk zijn je taarten hartstikke leuk geworden.
Ik vind die disc die je niet hebt afgesneden helemaal niet misstaan, eigenlijk wel een leuk idee om eens in een taart te verwerken als dat bij de taart past.
Tot zaterdag!

Pluk de dag!

9

Wat is je bruidspaartje gaaf geworden!! Maar wat een ellende ging daaraan vooraf, pfff gelukkig is het allemaal goed gekomen!

Je "vluggertje" is ook helemaal super!! Al ben ik niet weg van de witte rand van het kartonnetje, maar soms moet je wat!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Wat een prachtige taarten!! En supermooie rozen en rozeblaadjes!

11

Hoi Evelien....

:lol: Ik zie je helemaal voor me....;)

Gelkkig is het allemaal goed afgelopen, wat een stress kan zo'n bruidstaart geven he.
Hij is erg leuk geworden en je bruidspaartje is ook prachtig !!!

12

Wow super bruidstaart ondanks de ellende.
Enne de verjaardagstaart ziet er super uit!

Groetjes Tweety!

13

Wauw wat een super taarten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

14

De taarten zien er geweldig uit,echt super.
De tweede is lekker vrolijk en toch elegant.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Mooi! Ik ben natuurlijk erg benieuwd en zou je bruidspaar wel eens van dichterbij willen bekijken! En waar is het van gemaakt? Marsepein of Fondant?

Nelleke

16

Prachtig geboetseerd dat bruidspaartje!

En ook goed om te weten dat zelfs de pro's nog wel eens een ongelukje hebben :S Ik geloof dat mij de moed in de schoenen zou zinken bij een gebroken bruidspaar, dat boetseren is zoooo tijdrovend.....(wel leuk natuurlijk, maar als je je net had verheugd op een dag met leuke andere dingen is dat toch minder!)

Die laatste taart is misschien niet helemaal strak, maar wel erg mooi! aparte kleurencombi! mooi met de rozenblaadjes! Ook de disc misstaat niet vind ik. Waar heb je die discs eigenlijk vandaan?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

17

Ik vind ze allebei erg leuk zeg, maar dat bruidspaar geweldig zeg, ze heeft ook van die leuke schoenen aan !!!!!!! Maar wat een ellende zeg, met brekende benen enzo, jeetje mina.....maar ze zijn prachtig hoor

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

18

Heel mooi hoor, dat paartje is heel persoonlijk, zo te zien!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

19

Wow Evelien, wat een prachtig paartje! En wat een mooie taarten. Goh, dat was wel vervelend zeg, zoveel tegenslag. Maar super opgelost allemaal

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

20

Kapsel idd van de bakker vanwege vestigingswet

21

Beide taarten vind ik echt onwijs super!
Je ziet gelukkig niets meer van je omgestoote bruidspaar:)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

22

Heel mooi en fleurig!

23

wat vervelend , die pech. Maar het zijn wel twee schitterende taarten geworden

24

Hele mooie bruidstaart! Ik vind het koppeltje super geboetseerd! De andere taart vind ik ook mooi.

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/