1

Onderwerp: Misschien een beetje dom???

Uhhh ja misschien wel maar ik stel hem toch, door een heleboel foto's heen staat als watermerk de naam van die persoon (ofzoiets). Ik vind dat erg leuk maar hoe moet dat???? Hoe doen jullie dat???? Misschien wijst het wel zichcelf maar ik ben niet zo in dat soort dingen thuis. Ik hoop dat iemand me op weg kan helpen?

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: Misschien een beetje dom???

Dat kan je doen in paint shop pro of photoshop..... ik kan het zelf wel, maar ik kan het niet uitleggen.....

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

3

heb jij in je windows een micosoft taakvenster zitten?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Marjolein schreef:

Dat kan je doen in paint shop pro of photoshop..... ik kan het zelf wel, maar ik kan het niet uitleggen.....

Ja, sorry, daar heb je ook zo lekker veel aan....:?

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

5 Laatst bewerkt door Roggeknorrie (05-03-2008 11:28)

Haha.......ik weet niet of ik dat op de computer heb zitten (erg eh) maar wat moet je dan doen want mijn man kan daar vanavond vast wel eens even voor kijken......maar hij wist ook niet wat hij moest doen vandaar dat ik deze vraag maar hier neer geplant hebt. Misschien met een beetje uitleg dat hij al een heel eind komt!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

6

Ik gebruik paint-shop-pro. Ik heb toen een plaatje gemaakt met mijn naam erin en dat opgeslagen als watermerk (zwart vlak met witte letters dat je dan op de gewenste grootte maakt en zo opslaat). Dan ga je via afbeelding naar watermerken en dan zichtbaar watermerk aanklikken. Dan kan je je eigengemaakt watermerk plaatsen. (dat kan je dan ook weer aanpassen) Het is gewoon even spelen en dan kan eigenlijk een kind de was doen. ;)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is???

7

Bij taakvenster krijg je overigens niet echt een water merk maar gewoon zwarte letters
Dan paint shop pro word door mijn windows geweigerd. Klopt dat Nathalie?

Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

8

jolanda71 schreef:

Klopt dat Nathalie?

:S dat weet ik ook niet.
Ik heb toen in paint-shop-pro dat watermerk gemaakt en toen heb ik nergens problemen mee gehad.
dus in een nieuwe afbeelding een zwart balkje gemaakt, dan met witte letters je tekst, snijden tot de gewenste groote en opslaan. (heb het net nog maar eens gedaan en het lukte weer. Oef!)

9

Oke ga ik windows de opdracht geven om het goed te keuren en het eens te proberen. Dank je wel.

10

Euhm, eerst met paint shop pro, ik heb het er gewoon 'opgetypt' en die lagen bij elkaar opgeslagen. Het kan er weer af, maar verwacht niet dat iemand zo veel moeite doet voor mijn taartfoto's ;)
Nu kan ik het aanvinken bij het programma (porta) waarmee ik mijn album maak op m'n website. Dan komt het er vanzelf op.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com