1

Onderwerp: Salut!

Hallo allemaal,

En wederom een enthousiaste taartenbakster erbij!
Ik kijk al een tijdje met plezier rond op dit forum, en vind er 'gelukkig' een hoop informatie.
Ik ben Angela, getrouwd, en moeder van 2 kids (nu bijna 5 en bijna 2) en 2 stiefjes en woonachtig in Tiel.
Voor mijn zoontjes 3de verjaardag kwam ik op een buitenlands forum een taart tegen van Blues Clues, een hondje van een tekenfilm op Nickelodeon. Dit was dat jaar het thema voor zijn verjaardag. Ik dacht: "ik kan toch zeker zelf wel een taart maken, want die fantasieloze dingen van de bakker heb ik nu wel gezien". Via een collega heb ik originele bakkersrecepten gekregen en wat ingredi

2

Re: Salut!

Hoi hoi....
Wees welkom hier !!

Je hebt in elk geval genoeg gelegenheden voor taart lees ik...
Ben benieuwd naar je foto's :Y

3

Hallo welkom...en veel succes met je taarten! :)

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

4

OOhh, ben benieuwd naar die taarten die je reeds gemaakt hebt. Ga je die ook nog plaatsen? Waar kocht je je spullen dan? Ik kan hier nergens bakspullen vinden...sinds paar weken zit er een winkeltje in een dorp verderop maar die heeft ook nog lang niet alles.

Succes met bakken en recepten zoeken en leuke handige dingen vinden. Je kan het zo gek niet bedenken of je vind het op deze site. En nog wel even die foto's plaatsen hoor.

Groet van Marianne

5

Welkom op dit forum. Leuk dat je ons gevonden hebt. En heel veel bakplezier!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

6

Bedankt dames, voor het warme welkom!
Maarehh..MOET ik mijn taarten showen? :o ik ben nog maar een beginneling, heb meelij, haha.
Is het dan de bedoeling dat ze telkens bij de taartenparade geplaatst worden?

Marianne; woon jij bij mij in de buurt dan? Nee toch?

7

Hoi Angelala,

Welkom op de leukste taarten forum...Gezellig meid dat je erbij komt...Je taarten kun je zeker showen hoor!!! We willen alles zien hier...ehhh...taarten en andere baksels dan h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl