Pagina's Vorige 1 2 3 Volgende
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Groen, groen, GROEN !!!
Oooooooh Koenie... wat een toppertjes!!!!! H
oh koenie die jungle boek taart is echt te mooi voor woorden! wat is dat knap gedaan zeg, da's pas 3D effect in een puzzelplaat brengen!!
supermooi gemaakt!!!
Ik zie groen voor mijn ogen,hihi.
Je jungle book taart is gaaf!!!!!!!!!!!!
En je bambi ligt lekker in het groene gras van het lentezonnetje te genieten.
Wauw mooi hoor!! Vooral de eerste vind ik super!!
GAAF 
Jammer om ze op te eten dat is nu ware kunst 
Groetjes Marlies.
Wauw Koenie helemaal top taarten!
"Beetje puzzelen, beetje 3D, best goed gelukt. "
Sjonge zeg,ze zien er gewoon FAN-TAS-TISCH uit !!
Kunstwerkjes Koenie!!! Dat zijn het.............
Groet van Marianne
Ja, junglebook vind ik duidelijk de topper. Wat prachtig. En ik ben nog maar kort op dit forum, maar herken ik nou het hertje van Wendy......?
prachtig zeg!!! hele mooie taarten
Ja, junglebook vind ik duidelijk de topper. Wat prachtig. En ik ben nog maar kort op dit forum, maar herken ik nou het hertje van Wendy......?
Klopt, Corinne! Alleen heeft 'mijn' hertje onderweg een boom in het bos niet kunnen ontwijken...
... ze heeft een beetje een raar hoofd... en dat hebben die van Wendy nou noooooit...
Ooooo joh! Wat is je bambi ook leuk geworden zeg! Dat ik je jungle book súper vond wist je natuurlijk al......maar het bambi idee in het eggie zien......
GAAF GAAF GAAF!
Ohhh Koen wat supergaaffffff !!! Wat heb je die beer ontzettend knap gemaakt en dat jochie; zo precies en wat hebben ze een leuke uitdrukking 
Al dat groen lijkt me wel heeeeel veeeel werk?! 
Das een hoop groen maar wel een hoop prachtig GROEN.......echt heel mooi gemaakt
Ik hou niet van groen hahah
Maar ik vind de taarten supermooi gemaakt .
echte Jungle, knap hoor!
................................................
Gerard zegt....heerlijk hertenbiefstukje op een bedje van sla..........
Zonder gekheid, ik moest even zeggen dat ie ze SUPER vind!!
KOm je terug van een avonddienst en dan zie je dit!!! SUPER!!! Balou is zooo leuk!!! En Mowgli: zo lief!!
Patricia, je hebt je zelf weer eens overtroffen met deze taart!!! Deze twee beautys behoren echt tot je toppers!!! 
Oh wat zijn ze leuk! Krijg helemaal zin om naar de musical tarzan te gaan als ik dit zie...
Ohh, ik vind ze prachtig!!!! Leuk juist met al die tinten groen. Wat zijn er eigenlijk veel "groenen", he. Ik vind het plaatje van Baloe en Mowgli (weet niet of ik het goed schrijf) ook prachtig gedaan. Trouwens een erg leuk plaatje, heel vertederend.
Groetjes Jolanda
Koenie ze zijn werkelijk van grote klasse...en je 3d is super gelukt! Toppertjes zijn het!
Wow, supergave taarten Koenie!
wauw zeg deze zijn mooi gedaan
ik denk dat ik er eerst een paar dagen zou erop staan te kijken voor ik er in bijt,lol
hoe heb jij je witte chocolade mouse gemaakt?
wauw zeg deze zijn mooi gedaan
ik denk dat ik er eerst een paar dagen zou erop staan te kijken voor ik er in bijt,lolhoe heb jij je witte chocolade mouse gemaakt?
Hoi!
Op dezelfde manier als de "Hemelse Modder" (zie hiervoor ook http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8525 ) maar dan uiteraard met witte chocolade.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Groen, groen, GROEN !!!