1

Onderwerp: Mijn eerste taartjes!

Nou, in de vakantie ben ik toch eens flink bezig geweest! Ik zou sowieso een taartje voor een jarige vriendin van mij maken als verrassing, maar voordat ik dat zou gaan doen dacht ik, laat ik eerst maar even een oefentaartje maken voordat het helemaal misgaat. Er kwam sowieso een vriendin langs dus die heeft lekker mee geholpen!
Het boltaartje had een doorsnee van 18 cm, net zoals de andere springvorm taartjes.
Nou zie hier de resultaten:

Oefentaartje 1
Gevuld met aardbeienjam (ik was lui). Afgesmeerd met botercr

2

Re: Mijn eerste taartjes!

Heel mooi, vooral de laatste, ziet er zeker niet uit als een eerste taartje.

3

leuk! vooral die laatste is strak bekleedt!

Groetjes Marianne
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and... having fun!

4

Zien er leuk uit en klinken ook heerlijk, cola/champagne vulling? lijkt me een lekker!

5

Raffika schreef:

Zien er leuk uit en klinken ook heerlijk, cola/champagne vulling? lijkt me een lekker!

Nee de cola/chamagne was de smaak en kleurstof die ik door de icing heb gedaan. ;)

6

Lekkere taarten,je laatste is het strakst,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

ze zien er erg lekkere uit, mooi

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Dan toch maar goed dat je eerst even hebt geoefend met de eerste 2 taartjes want die 3e ziet dr heel goed uit. Vooral door blijven oefenen.

Groet van Marianne

9

Met je oefentaartjes heb je lekker kunnen oefenen en je verjaardagstaart is heel goed gelukt!! Mooie roosjes ook!

Ik zie dat je de taarten voorziet van 1 laagje vulling, je zou om hem nog lekkerder te maken 2 keer kunnen vullen. Je kapsels zijn er hoog genoeg voor.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

ZO zie je maar, oefening baart kunst. Je laatste taart is mooi geworden en strak !

Leuk ook hoe je hebt gefotoshopt

11

Ooh je laatste is echt schitterend

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

[quote=Jos

13

mooi!

14

Verjaardagstaart is echt super mooi geworden.
Wat leuk om zo je oefentaartjes te zien!

Groetjes Tweety!